Friday, January 27, 2012

Rutina mea zilnica de dimineata

 E 9.30....biiine...poate 10.30 (in ultima vreme cred ca am intrat in hibernare sau ceva...pisicile parca nu hiberneaza, nu?...inseamna ca sunt doar lenesa). Ma trezesc. Ma impleticesc pana la baie si aterizez direct cu nasu-n periuta de dinti. Pasta de dinti proaspata si mentolata intotdeauna mi se pare ca ma ajuta sa ma trezesc. In ciuda celor cateva randuri scrise pana acum, chiar ma consider „a morning person”. Daca e cazul, ma pot trezi usor devreme si-s destul de joviala cand sunt abia dezmeticita! Pe bune!
...In ultima vreme insa, nu a fost nevoie sa-mi antrenez acest skill, caci, jobless fiind, n-a fost nevoie sa ma trezesc prea devreme...sau macar la o ora fixa. Dar credeti-ma pe cuvant cand va spun ca pot sa o fac!
In fine...ma spal pe dinti. Deja ma simt mai bine, am curajul sa ridic ochii in oglinda. Nu ma sperii prea tare, arat ok in ultima vreme. Daca se intampla sa ma stramb la reflexia mea, de obicei acest lucru se datoareaza parului (va spun eu dupa care-i faza. vreau sa o iau cronologic).



In sufragerie pe canapea il gasesc pe Domnul Motan. La calculator, ca de obicei. Spun „Buna dimineata!” si ma infig direct in tubul de crema hidratanta: Olay – Daily Regenerating Serum. Oftez usor de placere cand simt textura fina ca matasea si usor racoroasa – imi face realmente placere sa ma cremuiesc cu serul asta de doua ori pe zi!

Daca stiu ca trebuie sa plec undeva, fac calea-ntoarsa in baie. A venit randul fondului de ten: Max Factor – Lasting Performance, aplicat cu degetele din doatare. Apoi aplic corector pe micile imperfectiuni si in zona de sub ochi. Urmeaza blushul sau bronzerul, la alegere, pe toane, aplicat cu un kabuki mic. Apoi imi contuez sprancenele folosind o pensula taiata in unghi si un fard maro dintr-o paleta NYX.

Urmeaza ochii: mi-i conturez cu gel liner ELF (Midnight) sau cu un creion negru retractabil Eddie Funkhouser si apoi aplic un fard peste cu o pensula curata. Fardul seteaza culoarea si  ofera un look mai „soft” si profunzime (Fardul poate fi colorat, chiar daca eyelinerul e negru. Efectul e minunat, va promit!) Mazgalesc putin cu ce a ma ramas pe pensula si pe pleoapa de jos - in coltul exterior doar, pana la jumatatea ochiului. Apoi aplic mascara. Momentan folosesc un rimel grozav de la Yves Rocher, primit cadou de Mos Nicoale de la Kisstyana. :)
Tot procedeul descris mai sus dureaza cam 20 de minute. La farduri aproape am renuntat...am ochii „hooded” si mi se pare aproape fara sens sa ma chinuiesc sa aplic 3-4 culori cand in final niciuna nu se va vedea cum trebuie. De cele mai multe ori ma rezum la eyeliner si mascara. (poate si un iluminator pe arcada) Ma machiez dupa toate regulile (adica cu farduri :) ) destul de rar, poate o data sau de doua ori pe saptamana, cand mi se pune mie pata sau am mai mult timp la dispozitie pentru biutificare.

In timpul asta, Domnul Motan a facut deja cafeaua sau un ceai verde aromat. Luam micul dejun – de obicei eu aleg sa mananc ceva dulce la cafea, dar e tot pe toane. Preferatele mele: biscuitii Carmelo topiti deasupra canii cu cafea fierbinte sa se inmoaie caramelul, 'Prajitura Casei' cu cacao si gem de visine, desert Milli Mia, sau biscuiti BelVita Start cu miere si alune sau cu ciocolata. Aaaah...aproape am uitat briosele „double chocolate chocolate chips” (denumite de noi cu afectiune „Death by chocolate”) de la Mega Image. Ce scapare! :)

(de aici)

Dupa micul dejun frec menta si neaparat citesc noile postari aparute pe blogurile dragi (activitatea mea preferata de dimineata!). Inainte sa ma imbrac imi aranjez putin parul, iar cand sunt absolut gata sa ies pe usa, imi aleg rujul. Nuantele preferate momentan: Avon Colordisiac – Rose Addiction, NYX - Doll si paleta pentru buze tot de la NYX cu 5 nuante de rosu.
In special iarna, ador combinatia unui machiaj nude al ochilor cu o nuanta intensa purtata pe buze. Chiar si balsamul meu de buze e colorat intr-o nuanta obraznica de rosu (Nivea – Fruity Shine – Pomegranate Shine). 

...Dusul il fac seara (si adesea se transforma intr-o baie cu multa spuma). Ma relaxeaza si ma incalzeste.     Imi spal parul de 2-3 ori pe saptamana, ori seara ori dimineata, in functie de vreme si programul zilei: nu risc sa ies din casa cu parul inca umed. Am suferit mult de pe urma sinuzitelor si migrenelor la viata mea, asa ca am invatat sa nu dau la schimb sanatatea pe frumusete. Daca stiu ca e frig si dimineata am treaba, ma spal pe cap de cu seara.  Parul nu se va aseza la fel de frumos dupa o noapte de ciufulit in perne, insa nu risc dureri de cap.
Daca insa nu sunt in graba, ma spal pe cap dimineata, usuc parul infasurat intr-un prosop cam jumatate de ora (timp in care imi fac de lucru sau ma machiez), apoi il pieptan, aplic spuma pentru volum (Garnier – Voluming Structure), pun cateva suvite pe bigudiuri mari si apoi il usuc cu phoenul la o temperatura mica. Cand e perfect uscat scot bigudiurile si-mi trec degetele prin par pentru a-l aranja.

Cam asta e tot, nu cred ca am uitat nimic...Aceasta postare a fost inspirata si preluata in aceasta dimineata de la Kelly – Vampy Varnish (Thank you for the inspiration! This picture goes out to you! I can't believe you get up every morning at 5AM!)



Dar voi? Care este rutina voastra de dimineata? Cat timp va ia sa fiti gata? Si...ce dureaza mai mult sa aranjati: parul sau machiajul?

UPDATE: Mi-am dat seama ca aceasta postare ar fi un tag foarte fain! (si eu la randul meu am preluat-o), Asa ca le provoc pe:
- Anda Zelenca
- MooNy
- Kisstyana 
- Ionny
- Camelcutza
...sa ne spuna care este rutina lor zilnica de dimineata. :) Abia astept sa citesc! O puteti da mai departe la randul vostru catre 5 bloguri sau catre cititorii vostrii. Va multumesc! >:D<
Pin It

17 comments:

  1. La mine parul dureaza 5 minute sa il aranjez- il intorc putin la varfuri cu placa si gata. Machiajul: imi dau cu fond de ten, imi conturez sprancenele si imi aplic rimel. Pe buze imi dau cu balsam, pe drum, dupa ce ies din casa. In total cam 10-15 minute imi ia parul si machiajul! Dar mai mult imi ia pana ma dezmeticesc si ma conving sa ies de sub patura.

    Eu de obicei dorm pana la 12-14, din cauza ca dorm sub patura si nu stiu cand se lumineaza afara. E un obicei prost, pe care il am doar iarna. In rest, primavara, vara, toamna, ma trezesc la 6-7 de dimineata. Nu stiu cum sa explic asta....e tot ceva pisicesc, banuiesc! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. @Aurora: Si eu ma trezesc mult mai tarziu acum decat o fac de obicei vara. Cu totii suntem pisicosi pe vremea asta, bine ca ne permitem sa lenevim :) As fi vrut sa te provoc la un tag cu aceasta postare, dar mi-ai raspuns aici inainte sa-mi vina mie ideea cu tagul :(
      Data viitoare tu vei fi prima invitata, promit! :*

      Delete
  2. Ce par, ce machiaj?? dorm pe mine pana ajung aproape de statie si observ ca vine tramvaiul,deci, tai-o la fuga nenicule, aia trezire:)))
    Revin cu tag-ul,pe my blog, mai draga! :)):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. hi-hi! Sunt sigura ca raspunsul tau va fi foarte interesant, te-am ales special pentru ca nu esti dintre noi astia pisicitii care isi permit sa doarma si sa stea pe bloguri de dimineata :) Voiam sa citesc cum e rutina zilnica a unei iubitoare de cosmetice si machiaj, dar care nu are prea mult timp sa se desfasoare dimineata. Cat de repede ar fi bine sa intregesc si eu randurile fortei muncitoare, deci e bine sa stiu ce ma asteapta. Hugs!

      Delete
  3. Ce de rabdare ai tu dimineata... Eu dimineata abia apuc sa fumez o tigara, sa beau doua guri de cafea, spalat pe dinti, fata, imbracat pt serviciu, aplicat o crema pt sezonul rece de la Balea (f eficienta de altfel si ieftina... cred ca vreo 8 lei am dat pe ea) si apoi aplic un fond de ten, imi aranjez cum pot parul, imi iau paltonul si cizmele, geanta si...fuuugi la autobuz. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana, ai pus problema frumos si delicat, rabdare am, da, dar si timp la dispozitie :)
      Ca daca esti dintre cei cu serviciu (apropo, stiu ca e greu de crezut, mai ales din postarea asta, dar chiar va invidiez!), atunci se schimba ecuatia si timpul alocat fiecarei activitati in parte. Sa ai timp sa le faci pe toate: rutina de beauty si ajuns devreme la serviciu, asta e intr-adevar o arta!
      Momentan ma rasfat, cat de curand sper sa nu o mai fac (sau sa-mi gasesc o slujba la care sa mi se permita sa ajung mai tarziu si sa lucrez pana spre seara).

      Delete
  4. Ador stilul tau de a scrie, mereu te citesc cu zambetul pe buze :)
    Poate o sa fac si eu tag-ul asta, desi nu m-ai taguit :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Camy, iti multumesc mult! M-as bucura mult daca ai prelua si tu tagul, abia astept sa citesc ce vei scrie!
      E primul meu tag ever, asa ca am zis sa merg pe varianta "clasica" si sa nominalizez 5 persoane. Si, crede-ma, a fost greu sa aleg. Adevarul e ca e genul de postare pe care mi-ar placea sa o citesc pe toate blogurile, dar m-am gandit sa nu fiu obraznica :) Astept postarea ta cu drag!

      Delete
  5. A fost un rasfat sa citesc acest post! Ai o rutina destul de asemanatoare cu a mea, insa cand sunt in weekend! Cu mare drag voi face si eu o postare in acest gen! Pupici:*:*:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ionny, astept cu nerabdare sa citesc! Iti multumesc mult, te pup!

      Delete
  6. O sa-l preiau si eu :) si o sa te invit sa-mi vizitezi blogul. http://geonika8.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Geonika, cu mare placere iti descopar acum blogul! Si abia astept sa citesc postarea despre rutina diminetelor tale. :)

      Delete
  7. Eu ma trezesc in fiecare dimineata la 7:00 . Mananc timp de 15 minute , apoi ma imbrac (10 minute ) , ma machiez ( 10 minute) si imi fac parul (10 minute) . Apoi alerg spre liceu ca sa ajung la fix in clasa inaintea profului :)) Cam atat ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oana, nici nu iti inchipui cat de mult mi-ar placea sa mai fiu eleva/studenta! Toate erau mult mai simple atunci, desi pareau adeseori complicate :) Sunt cu adevarat geloasa pe rutina ta zilnica :)) Pupici!

      Delete
  8. Foarte draguta postarea ta!Am ras cu lacrimi(ai un stil super fain de a scrie) :))
    Cred ca am sa-l preiau si eu si te invit daca ai placere sa-mi vizitezi si blogul meu(sunt noua printre voi) :)))
    Succes in continuare si pupici

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc, alexia! Abia astept sa citesc postarea ta! Si: bine ai venit in blogosfera! Nici eu nu sunt de mult sosita :)

      Delete