Tuesday, January 31, 2012

Ramble de marti

•    ...Mi-e frig...mi-a inghetat mana pe mouse („mouse”...he-he! Get it?) :)



•    Blushul asta de la ELF (Berry Merry, n.a.) o sa arate grozav la vara! Acum insa, ma face sa par moarta..de frig! (Pune-l la loc in sertar, ce-ti veni??)
*

•    Trebuie sa ma gandesc la o metoda ingenioasa de depozitare. Sunt atacata de pensule de fiecare data cand deschid oricare din dulapurile cabinetului de la baie.

 pe verticala?....(de aici)

...sau pe orizontala? (de aici)

•    Nu am facut nici pana acum postarea despre noile pensule de la EcoTools...si cat de incantata eram cand le-am primit...
*

•    ...La 5 vine cineva la mine...si bradul e inca impodobit, fix in mijlocul sufrageriei! O sa zica astia ca am inebunit!...dar am promis sa nu-l strang pana in februarie!

(aici)


Pin It

7 comments:

  1. E frig peste tot. Bea un ceai cald, iar pensulele pune-le pe verticala, eu asa zic, e mai practic.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daaaa...ceai cald! (*drool!*) - cea mai buna idee pe ziua de azi...si nici macar nu a fost a mea! :)))
      Iti multumesc si pentru sfat: as prefera si eu sa le pun pe verticala, sa vedem doar daca au loc...

      Delete
  2. Si eu votez pensule pe verticala :) Deocamdata ma folosesc de-un set mic EcoTools si le am imprastiate printre farduri si rujuri, dar nu am atat de multe cat sa ma copleseasca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gorgiana, stai linistita, nici eu nu am foarte multe! Dar, la fel ca tine, le am "plantate" printre alte obiecte in dulapurile din baie :) Si de fiecare data cand intind mana spre pieptan, periuta de dinti, crema, etc....imi cade cate-o pensula in cap :)))
      Promit sa tin cont: inca un vot pentru pensulele pe verticala!

      Delete
  3. Tot pe verticala zic si eu... Asa gasesti cel mai repede ce cauti! :)
    Apropo de brad si al meu e tot in sufragerie inca... hahaha!
    Ai un blog super... te invit si pe al meu cand ai timp!
    http://alinathemakeupartist.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alina, ce dragut! Deci nu sunt singura cu bradutul inca impodobit!
      Cat despre pensule: o sa fac tot posibilul sa gasesc un mod de a le tine pe verticala - sper doar sa fie destul de inalt raftul incat sa-mi permita. O sa va arat rezultatul final.

      Delete
  4. 1. Ceai... cu lapte si biscuiti digestivi, my new obsession. Si, daca vrei caldura maxima, un praf de ghimbir in ceai, instant heating.
    2. Don't waer berry until the actual berries are ripe!
    3. Vertical, clar. Si cu chestiete frumos colorate in recipiente.
    4. Fa postarea cu Eco tools, trebuie sa balesc si eu la ceva, apoi sa iau resemnata caietul ci wishilist si sa "desenez dorinte" prin el
    5. Stii cat invidiez pe cei care au avut bradut? Eu mi-as fi dorit sa iau instalatia de brad de acasa, foarte "fad" a fost Craciunul si Anul Nou fara un plastic verde plin de globuri si luminite in camera :(

    ReplyDelete