Sunday, December 25, 2011

Craciun pisicit!

Noi, pisicile, stim ca trebuie sa profitam de fiecare moment de rasfat si bucurie, iar Craciunul e sus pe lista noastra a momentelor cu supliment de alintari.
Prin urmare, Pisica va ureaza sarbatori fericite alaturi de toti cei dragi voua!
Sa fiti iubiti si rasfatati si....in caz ca nu ati terminat inca de impartit toate cadourile:

Tutorial de impachetat cadouri mai "speciale" :))


...Iar daca ati fost lenesi de tot (mai ceva decat orice pisica respectabila) :) si nu ati impodobit inca nici bradul, va las ca inspiratie o poza cu minunea mea sclipitoare (primul nostru bradut!):

(Trebuia sa ma laud :) Ne e drag tare! Am sta cu ochii doar la luminite)
Va imbratisez si va multumesc ca sunteti alaturi de mine! Craciun fericit si La Multi Ani!


Pin It

7 comments:

  1. Sarbatori fericite alaturi de cei dragi!

    ReplyDelete
  2. Ai o minunatie de brad!
    Craciun fericit si binecuvantat alaturi de cei dragi!
    Te pup si te imbratisez!:)

    ReplyDelete
  3. Acum am vazut clipul cu pisica, am ras copios si eu si sotul meu! Ce pisica lenesa, calma...:)) Nu s-ar fi miscat, Doamne fereste!:))

    ReplyDelete
  4. @Maria: Multumesc pentru frumoasa urare! La multi ani si multa sanatate si fericire!

    @ilda: Iti multumesc mult, Ilduta! Iar despre vedeta videoclipului, da, e minunat de lenesa, se vede ca-i face o deosebita placere sa fie bagata in seama :)) Si pisica mea iubeste Craciunul, o incanta tot: luminite, ambalaje fosnitoare, bradut, clopotei, globuri :)

    ReplyDelete
  5. E superb bradutul tau :) asas culori frumoase si atat de fain lumineaza...nu-i de mirare ca nu v-ati putut lua ochisorii de la el.

    ReplyDelete
  6. @Ana Q: Multumim, Ana! Intr-adevar, tare ni-e drag! :) Am vazut ca si pe la tine a trecut Mosu' si a fost generos! Inseamna ca am fost cuminti ;)

    ReplyDelete
  7. Am si eu o pisica. Imi plac felinele la nebunie. dar asta ma cam supara. Deskide frigiderul. Nu-i cu mancatul cat cu mirositul.

    Dupa ce pana acum am stropit-o cu apa drept pedespsa cred ca am sa leg frigiderul pe viitor.

    Stii ca exista Albasta de Rusia. O rasa foarte interesanta; e gri inkis usor albastrui si are ochii verzi. E foarte subtire in contrast cu siameza mea care a cam luat in greutate. Ma intreb oare tu esti de acelasi fel... ;)

    ReplyDelete