Wednesday, December 7, 2011

Girly stuff & giving thanks


"Pisica Albastra" a aparut ca un alter ego al unei femei aflate intr-o faza foarte "girly" a existentei sale. Este latura alintata a lumii mele.
Astfel, prima postare este despre ceea ce ma face pe mine sa fiu, aici si acum, unica si inconfundabila voastra Pisica Albastra.
Probabil (mai mult ca sigur!) am prea mult timp liber, si ca orice femeie cu timp liber la indemana am inceput sa "rasfoiesc" pagini de internet. Am poposit mai mult pe bloguri de fashion, de beauty, pe siteuri inspirationale, pe forumuri. Am descoperit pasiuni comune ce ma leaga de alti oameni, de straini pe care ii cunosc doar dupa alter egourile lor. Am citit cu drag, m-am documentat obsesiv si am dezbatut pasionat pana am ajuns in punctul in care sunt azi.
Am invatat, am evoluat, m-am transformat, m-am slefuit. M-am autoanalizat de mii de ori, m-am reinventat si m-am analizat din nou. Si inca construiesc, inca slefuiesc, inca evoluez. Fac progrese, o iau "pe aratura" si am revelatii...sometimes on a daily basis :)

This is the official view of the voices in my head.

...
Nisa aceasta feminina, de beauty si fashion, este adesea guvernata de reguli de tot felul. Exista reguli de bun simt si reguli care se insereaza subtil, se instaureaza prin repetare pana cand ajungem sa le credem si sa le perpetuam. Dar foarte adesea cei care ies in evidenta sunt cei care aleg sa ignore unele reguli si sa-si creeze drumul lor. Iar drumul lor ajunge drumul de urmat si noua regula.
Din acest punct de vedere, iubesc:

- sfaturile lui Wayne Goss, “the daily dose of reason” de care fiecare beauty-addict cred ca are nevoie.



- scoala de machiaj a Lisei Eldridge – naturalete, creativitate si feminitate la superlativul absolut.




- sfaturile deschizatoare de ochi ale Paulei Begoun – dincolo de perdeaua de marketing de care noi femeile ne lasam atat de adesea hipnotizate.

Ei sunt doar cativa dintre cei care mi-au slefuit drumul si mi-au influentat alegerile.
Voi aveti vreun beauty guru pe care il admirati? Cine este el/ea?
Pin It

1 comment:

  1. Do you have any video of that? I'd want to find out more details.

    ReplyDelete