Wednesday, December 14, 2011

My Concealer Masterlist :)


Sunt cateva produse care nu lipsesc din machiajul meu zilnic: blushul, rujul sau balsamul de buze colorat si...concealerul.
Daca in primul caz, iubirea mea pentru blushuri sau rujuri e pur subiectiva...cand e vorba de concealer, aici cauzele obsesiei mele sunt mai adanci. Marturisire: eu nu am folosit fond de ten. Deloc. Pana de curand...Toata adolescenta. (si asta in situatia in care am trecut printr-o acnee grava).
Mi se parea ca nu arata natural (la colegele mele care purtau sigur nu arata!) Asa ca am decis sa merg pe carari nebatute si m-am specializat in realizarea machiajului corector pe baza de concealer. Ani si ani de zile, concealerul a fost prietenul meu cel mai bun. Si nimeni nu a sesizat vreodata ca as fi machiata. Numai eu stiam diferenta dintre cum aratam de fapt si cum ma prezentam in public :)
Cu toate astea, pe masura ce nevoile pielii mele s-au schimbat, si concealerele s-au schimbat. Marturisesc cu tristete ca sunt inca in cautarea corectorului perfect.
Daca inainte nevoie mea primara era sa ascund nesuferitele cosuri si urme de acnee, acum imi doresc mai mult sa iluminez zona din jurul ochilor si sa-mi camuflez cearcanele mostenite genetic.
Dupa cum va spuneam, sunt absolut pasionata de research online (ca sa nu spun obsedata). Asa ca va prezint:

My Concealer Masterlist :)

Aceasta este o lista cu concealerele pe care eu mi-as dori sa le incerc. E un wishlist dar si un ghid. Toate corectoarele de pe acesta lista au fost indelung studiate de mine (am vazut tutoriale, reviewuri, swatchuri). Toate sunt absolut prietenoase cu orice buget!!! ...Din pacate insa..multe sunt mai greu de gasit pe plaiuri mioritice decat Monstrul din Lock Ness... :(

1–Maybelline SuperStay 24h Concealer – cel mai cel concealer, votat de sute de persoane si zeci de bloggerite de beauty drept concealerul lor preferat, atat pentru zona delicata a ochilor cat si pentru ascunderea imperfectiunilor. Acest corector se pare ca le face pe toate si pe urma te serveste si cu o cafea :)

2-Maybelline Dream Mousse Concealer – la egalitate din punct de vedere al notorietatii cu prea-laudatul Superstay! Din pacate, acum scos din productie/discontinued :( Singurul motiv pentru care este pe locul 2 la mine e textura. Cred ca as prefera textura si modalitatea de aplicare a lui Colorstay putin peste Dream Matte Mousse. Din pacate nu se mai gaseste, asa ca ramane la stadiul de vis si de cult product.

(Va marturisesc ca si eu am folosit Dream Matte Mousse, dar fondul de ten. L-am folosit insa mai mult ca si corector, in dorinta de a obtine ce promitea corectorul – de care nu am putut face rost. Aplicarea este o veritabila placere...Ca minus, fondul de ten nu este „buildable”, deci poate arata „cakey” in zona ochilor sau daca vrem sa camuflam cu tot dinadinsul un cos rebel. Inca il folosesc in strat subtire in zona ochilor. Nu acopera insa multumitor. (dar nu uitati ca este fondul de ten, nu concealerul!!!)

3-Hard Candy – Glamoflauge
-aparitie relativ recenta, acest corector de la Hard Candy a devenit deja unul dintre cele mai laudate corectoare. Se spune ca acopera TOT! Un minus la acesta ar fi faptul ca textura sa ultrafondanta si incarcata de pigmenti se simte putin uscat pe piele. Multe utilizatoare l-au ridicat in slavi ca si corectorul perfect pentru acnee, cicatrici si alte imperfectiuni ale pielii, dar au fost dezamagite de textura sa groasa si „uscata” pentru zona ochilor, unde a camuflat perfect, dar a si evidentiat micile linii de expresie. Daca sunteti fani ai texturii si puterii de acoperire a lui Revlon Colorstay (fondul de ten, nu concealerul - Concealerul Colorstay am inteles ca suge), atunci cred ca o sa iubiti Glamouflage.


4-Bourjois – Helathy Mix Concealer
Multe fete au achizitionat acest produs atunci cand a fost vandut la pachet impreuna cu fondul de ten Healthy Mix. Cele mai multe isi doreau sa incerce fondul de ten, insa au fost surprinse placut de concealer. Se pare ca e bland, delicat, acopera bine si ilumineaza. Ce-ti poti dori mai mult? Eu sigur imi doresc sa-l incerc!

5-Revlon-Photoready Concealer – acest concealer este ultimul intrat pe lista mea. Am ami citit reviewuri pozitive, insa nu le-am dat initial mare atentie crezand ca, la fel ca si fondul de ten din aceeasi gama, sunt sanse ca si concealerul sa contina particule de shimmer.
Se pare insa ca m-am inselat si concealerul este perfect mat si perfect minunat! Abia astept sa-l incerc.


6-LA Girl Pro Concealer – acest concealer e ultimul pe lista mea din 2 motive:
a-il comand cat de curand de aici, asa ca am toate sansele sa-l testez cat de curand si sa revin cu parerea mea. Yeeey!!! :)
b-am gasit destul de putine pareri despre el in blogosfera. Dar unde am gasit pareri, fetele care l-au incercat s-au declarat absolut incantate. Se spune ca ar fi dupe pentru MUFE Full Cover Concealer!


Voi ati gasit concealerul preferat? Care este acesta? Este un produs accesibil, sau va cam usuca buzunarele? :)
Sunt mereu bucuroasa sa aflu despre produse care v-au impresionat si care s-au inaltat la nivelul promisiunilor facute pe eticheta.

Pin It

43 comments:

  1. eu vreau sa incerc Bourjois – Helathy Mix Concealer si pe primul de pe lista ta. dar acum am atat de multe concealere ca pana nu le termin pe astea nu mai vreau sa-mi iau nimic :|

    ReplyDelete
  2. ma tenteaza no 5 :) me needs it..me wants it!

    ReplyDelete
  3. La capitolul concealer stau f. prost, am unul singur de la l'oreal (nu mai retin exact denumirea, unul cu pensula in capat, iar produsul iese prin rotire) dar e cam deschis pt. tenul meu. Acum ca am vazut lista ta, am comandat Maybelline Superstay de pe ebay. Sper doar sa fi nimerit nuanta, te tin la curent cum e cand imi ajunge.

    ReplyDelete
  4. @A Beauty Tale: Bine ai venit! Nu vreau sa te tentez, doamne fereste! :))) Dar as fi foarte curioasa sa stiu care iti place cel mai mult din cele pe care le ai :)

    @Adiana: hi-hi! Problema e ca ametita de mine a marcat cu "5" si Photoready si LA Girl (acum am vazut, acusi corectez) Daca te refereai la Photoready, ai grija ca textura de baton poate evidentia micile riduri de expresie din jurul ochilor daca corectorul nu e setat cu pudra (de aceea e singurul baton din lista mea).
    Daca insa te refereai la LA Girl, promit sa-i fac un review cat de repede (imediat dupa ce il primesc, desigur!)

    @Coconut: cred ca ai Touche Magique de la L'Oreal dupa descriere.
    Oooooof...daca stiam ca o sa cauti si o sa gasesti Superstay, te rugam din suflet sa-mi iei si mie unul!! :((
    Sper sa ti se potriveasca si sa-l folosesti cu placere! Abia astept un review! :)

    ReplyDelete
  5. momentan imi plac doua de la MAC: pt ochi select moisture cover si pentru restul (roseata si din astea) studio sculpt.

    ReplyDelete
  6. cel mai bun corector mi se pare paleta camo-quad de pe Coastal Scents.
    Dar de cand am trecut la machiaj mineral, fondul de ten mineral e suficient pentru a corecta orice :)

    ReplyDelete
  7. Eu nu am niciun concealer momentan! Am avut unul de la Revlon,la set cu un fond de ten compact....era bunicel, dar prea deschispentru pielea mea. Am incercat in DM Infaillible: acoperea perfect dar era mai ceva decat smoala, in sensul ca se intindea foarte greu si perfect pe ridurile de expresie.

    Din ce imi amintesc mi-a placut un baton corector de la Avon, era cremos,nu rezista prea bine, dar macar nu imi scotea liniile de sub ochi in evidenta. Trebuie sa imi fac si eu rost de un corector... ca trebuie sa intru in rand cu lumea :D

    ReplyDelete
  8. @A Beauty Tale: iti multumesc mult pentru raspuns!
    Amandoua stiu ca sunt concealere fantastice, poate intr-o zi le voi incerca si eu!

    @clarra: si eu am folosit cu placere machiajul mineral, insa fondul de ten pudra mi se pareau ca usuca tare zona ochilor si evidentiaza micile linii de expresie. mentionez ca am folosit mai multe firme si cu toate am avut acesta problema
    cred ca mie, personal, imi trebuie un corector mai cremos.
    dar machiajul mineral e superb! (si mult mai sanatos!)

    ReplyDelete
  9. Eu am avut concealer-ul de la Maybelline, mi-a placut dar nu m-a dat pe spate; la fel ca si fondul de ten din aceeasi gama se strangea in pliurile pielii dupa un timp (nu intotdeauna, dar destul cat sa ma enerveze - e drept ca pe vremea aia nu aveam atata experienta in aplicarea diverselor lotiuni si potiuni, poate daca l-as cumpara azi mi-ar placea mai mult). Acum daca stau sa ma gandesc, unul dintre concealer-ele care mi-au placut cel mai mult a fost cel mineral luat de pe Coastal Scents - am avut doar o mostra, nu mi-am luat full size pana la urma fiindca sunt determinata sa gasesc ceva mai bun care poate fi achizitionat mai usor.

    ReplyDelete
  10. Si eu am incercat concealer-ul spuma de la Maybelline dar nu mi s-a parut potrivit pt zona ochilor (nu hidrateaza deloc si nu are un aspect natural), pt imperfectiuni usoare ale tenului e ok ,nu am nimic de reprosat.Pe cel de la Bourjois il am acum si nu-mi place deloc : nu am probleme mari cu cearcanele si cred ca se descurca binisor la partea de acoperire dar nu si la hidratare (folosesc crema hidratanta inainte sa ma machiez si ulei de migdale seara,chiar si asa in cazul meu arata urat aplicat in zona aceasta);l-am incercat si pt mici imperfectiuni si nu le-a acoperit ( mai bine se descurca fdt Estee Lauder la partea asta).Pentru mine concealer-ul Bourjois nu a fost o alegere fericita dar am vazut ca alte fete se inteleg bine cu el.Am avut acum ceva timp si Touche Magique ,iar acesta chiar mi-a placut :ilumina zona ochilor foarte frumos si acoperea perfect imperfectiunile (stiu ca este un anticearcan iluminator, dar eu l-am folosit si pt acoperirea cosurilor).Crezi ca imi poti recomanda unul pt acoperirea imperfectiunilor?As vrea sa incerc ceva nou :D

    O seara frumoasa! :*

    ReplyDelete
  11. @auroratoma: Eu daca nu as simti nevoia unei acoperiri suplimentare, as fi fericita sa nu-l folosesc. Insa in multe zile eu nu folosesc fond de ten, asa ca anticearcanul/corectorul trebuie sa fie bun si sa se descurce singurel :)

    @Jade: Bine ai venit! Iti multumesc pentru informatii, abia astept sa "studiez" despre corectorul mineral de pe CS. mi-ai dat de lucru, multumesc! :)

    @Alexandra: Imi pare rau sa aud asta! Avand in vedere ce mi-ai spus, s-ar putea ca nici una din recomandarile mele sa nu fie potrivite pentru tine. Se pare ca avem nevoi diferite...eu despre Touche Magique m-am interesat, dar am concluzionat ca ar avea particule iluminatoare si nu stiu cum s-ar comporta pe cearcanele mele, asa ca am zis "pas".
    Pentru imperfectiuni ti-as recomanda doar sa te orientezi spre un corector baton sau lichid mai gros si sa aplici ori punctat cu degetul ori cu o pensula de blending de fard (o pensula pufoasa). Am aflat asta de la Lisa Eldridge, unul din MUA mei preferati. Se pare ca asa prodususl ar acoperi mai bine si s-ar estompa frumos in jur.
    In functie de ce fond de ten folosesti, se poate folosi si acesta ca si corector - aplici inca putin fond de ten cu o pensula de blending fix in zonele unde ai nevoie de o mai mare acoperire. Din pacate, unele fonduri de ten se comporta minunat cu acesta metoda, altele nu. Nu poti sa stii decat incercand.
    Eu eram si sunt mare fana a acestei tehnici de concealing, dar din pacate fondul meu de ten de iarna nu se preteaza pentru stratificare.
    Sper ca te-am ajutat. (am scris cam mult) :)

    ReplyDelete
  12. @Alexandra, eu pt imperfectiuni folosesc Boiing Industrial strenght concealer de la Benefit. Sunt deja la a 3a cutiuta...sunt f multumita de el...acopera foarte bine, este si cremos,dar nu prea merge pt cearcane deoarece evidentiaza ridurile...si eu tot cu pensula de blending il aplic...am una micuta, de la Elf mineral...f bine se aseaza..eu folosesc nuanta 1 iarna si 2 vara...si uneori le mai amestec...acum mai am f putin din nr 2, dar in primavara il achizitionez neaparat :)
    iar pt cearcane folosesc Sephora Smoothing & Brightening concealer... e sub forma de stilou...acopera bine,ilumineaza, deocamdata sunt multumita de el.

    ReplyDelete
  13. Si eu urmaresc canalul Lisei :)Acum folosesc Estee Lauder Double Wear(acoperire medie ,cu stratificari se poate obtine si acoperire mare) si un strat subtire acopera imperfectiunile , dar daca aleg intr-o zi Chanel Vitalumiere Aqua am nevoie de corector pt cateva puncte rosii.Oricum multumesc pt sfaturi :* O seara placuta!

    ReplyDelete
  14. @Alexandra: Iti multumesc si eu pentru vizita si pentru intrebare! (asa drag mi-e cand sunt intrebata despre lucrurile care ma pasioneaza) :))
    Si te rog sa te uiti ca ti-a raspuns si Aura mai sus si ti-a oferit si sugestia ei :)
    O seara frumoasa!

    ReplyDelete
  15. Bună pisicuţo! Am şi eu o întrebare, de fapt o rugăminte: nu ne spui şi nouă cum ai scăpat de acea acnee gravă? Sau ceva sugestii în legătură cu asta?
    Multă baftă pe maideparte!

    ReplyDelete
  16. @Furni: Bine ai venit si multumesc!
    Cred ca o sa scriu si un articol, dar momentan iti raspund aici, pe scurt: ultimul tratament pe care l-am facut (si care a functionat) a fost cu Zynerit. Insa cam tot atunci am inceput sa iau si pastile anticonceptionale (nu pentru ten, pentru scopul pt care au fost facute) :))) Cert e ca nu pot sa spun exact care din cele 2 tratamente a reusit sa aduca imbunatatiri considerabile: poate amandoua!

    Din pacate, intre timp s-a dovedit ca Zynerit poate fi destul de iritant pentr piele, asa ca acum -daca ar fi cazul- nu stiu daca l-as mai folosi... Unul din cele mai eficiente tratamente de ultima ora este Brevoxylul, iar pentru documentare iti recomand din suflet site-ul Corinei: http://pasagera.ro/category/acnee
    (are 20 de postari despre tratarea si prevenirea acneei, de la sfaturi pentru ingrijirea si igiena zilnica pana la diferite solutii medicamentoase si efectele lor, inclusiv despre Brevoxyl)
    Sper sa iti ajute!

    ReplyDelete
  17. Nu mai exista dream mousse? Pai si eu ce ma fac? E singurul concealer pe care l-am folosit vreodata :))

    ReplyDelete
  18. @Denisa: da, din cate stiu eu la inceputul anului l-au trecut pe lista de "discontinued".
    Dar eu nu l-am mai vazut de si mai mult timp...
    S-ar putea sa se mai gaseasca pe ebay sau prin vre-un outlet de cosmetice totusi.
    Tu de und eil luai? Eu nu gasesc decat fondul de ten, concealerul din gama Dream Mousse nu l-am mai vazut prin magazine de ani.

    ReplyDelete
  19. eu l-am luat din Anglia ultima data, din Morrisons, dar acum am revenit in tara si slabe sanse sa ma duc in Anglia doar pentru concealer :) Aici nu l-am cautat pentru ca mai am, dar presupun ca trebuie sa ma reorientez. Ma apuc sa iti citesc blogul temeinic si sa ma hotarasc asupra altui produs. Multumesc frumos pentru raspuns, Monica.

    ReplyDelete
  20. Mulţumesc mult de reply, sper să găsesc ceva soluţii pe site-ul Corinei, pare intresant, dar aştept cu nerăbdare şi articolul tău :)

    ReplyDelete
  21. @Denisa: uuuf, imi pare tare rau! Concealere bune sunt, in texturi si game diferite de preturi, sper sa-ti gasesti un inlocuitor de care sa fii multumita!

    @Furni: cu drag! sper sa-ti ajute!
    pregatesc si eu postarea cu pricina, dar mai am nevoie de timp - o sa fie luuunga si trebuie sa incerc sa-mi aduc aminte toate detaliile, sa nu omit nimic :)

    ReplyDelete
  22. Eu am folosit concealer-ul LA Girl si e bunicel, dar ce e nasol ca dupa o vreme se separa si incepe sa curga apa din el.
    Nu mi se pare ca are o acoperire prea mare.
    I-am facut review pe blog, in caz ca vrei sa citesti:
    http://anotherside-dorina.blogspot.com/2011/07/la-girl-pro-concealer.html
    Si eu am vrut Maybelline, insa stiu ca nu se mai fabrica si nici afara nu l-am gasit pe vreun site cu shipping rezonabil.

    ReplyDelete
  23. @Dorina: Bine ai venit! Iti multumesc pentru link si pentru review, l-am citit de mai mult timp pe blogul tau :) Tu ai singurul review in romana al acestui concealer! Si mai sunt cateva (nu multe) straine.
    Iti multumesc!

    ReplyDelete
  24. revin cu impresii dupa ce am incercat anticearcanul de la bourjois, healthy mix. Imi place, nu se intinde, ilumineaza, acopera frumos.. tot ce imi mai doresc e sa faca si pungile sa dispara. :)

    ReplyDelete
  25. @Adiana: Multumesc pentru review! Ma bucur ca ti se potriveste! Se pare ca face cam tot ce ar putea face un anticearcan. Pentru pungile de sub ochi, era un truc: sa aplici fond de ten sau un corector mat putiiiin mai inchis la culoare decat ce ai folosi in mod normal in zona de sub ochi FIX pe pliul acela care e proeminent si un produs mai deschis la culoare sau cu efect iluminator exact dedesubtul "pungii". Culoarea mai inchisa si mata o sa faca punga sa para mai mica si o sa-i reduca din proeminenta, iar iluminatorul aplicat dedesubtul ei o sa faca ca ochiul privitorului sa se concentreze pe zona aceea care e lpsita de defecte. Sper sa te ajute!
    La multi ani!

    ReplyDelete
  26. wow.. super idee. thanks a lot !! La Multi Ani!!

    ReplyDelete
  27. eu sunt super multumita de cel de la garnier cu bila pt un look natural si cel de la clarins, dar doar sub fond de ten pt ca altfel intra in riduri si le evidentiaza oribil!

    ReplyDelete
  28. @larisa_cristina: Larisa, salut! Iti multumesc pentru recomandari, si eu l-am cautat pe cel cu bila de la Garnier, din pacate l-am gasit doar in nuanta Medium, care pt mine e prea inchisa, in special in zona ochilor.

    ReplyDelete
  29. de unde ai cumparat corectorul Hard Candy – Glamoflauge?

    ReplyDelete
    Replies
    1. nu l-am cumparat. postarea aceasta e un fel de wishlist cu corectoare pe care mi-ar placea sa le incerc.

      Delete
    2. nu sti de unde as putea sa il cumpar sau sa-l comand?:D

      Delete
  30. Buna,
    Imi place lista ta, ma inspira :)

    Mie imi place foarte mult Farmasi Camouflage Liquid Concealer- review aici:

    http://rox-russiangirl.blogspot.com/2011/12/review-farmasi-camouflage-liquid.html

    Sa-mi spui daca il incerci/ l-ai incercat si ce parere ai :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc, Rox! Intr-adevar, am auzit multe lucruri bune despre conealerul asta. Iar reviewul tau e chiar util - si eu sufar de incercanare mostenita genetica.

      Delete
  31. buna.te rog sa-mi spui si mie de unde pot cumpara sau comanda corectorul Hard Candy – Glamoflauge?multumesc anticipat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anonymous, din pacate concealerul de la Hard Cady nu se gaseste in Romania,numai pe siteuri de comert online din SUA. Ai putea sa incerci sa-l cumperi de pe ebay, insa ai grija ca vanzatorul de la care vrei sa cumperi sa aiba un procent mare de feedback-uri pozitive. Se gaseste si pe Amazon.com, iar la ei tranzactiile sunt mai bine protejate.

      Delete
    2. ok.dar ai comandat de pe acest site Amazon.com ?adica daca fac comanda vine sigur comanda?multumesc

      Delete
    3. Eu personal nu am comandat direct de pe Amazon, insa din cate stiu, este unul din site-urile cele mai sigure pentru tranzactii online, mai sigur decat ebay.com

      Delete
  32. si eu am aceasi problema ca a ta.(cearcane mostenite)insa pana acum nu am gasit nici un corector care sa imi acopere total cearcanele.

    ReplyDelete
  33. Poate va ajuta discutiile de aici:
    http://lovingbeautybyclaudia.blogspot.ro/2012/12/my-top-5-concealers-long-post-warning.html

    ReplyDelete
  34. This article is truly a nice one it helps new internet people, who are wishing in favor of blogging.

    ReplyDelete
  35. Pretty! This was a really wonderful post. Thank you for providing this information.

    ReplyDelete
  36. Wow, this paragraph is nice, my sister is analyzing these things, so I am going to inform her.

    ReplyDelete
  37. I needed to thank you for this excellent read!! I absolutely enjoyed every little bit of it.
    I've got you bookmarked to check out new things you post…

    ReplyDelete