Tuesday, December 6, 2011

Hi there!

Hello-hello dragi colegi internauti! Sunt Monica, also known as "Pisica albastra" :) (*insert mug shot here*)
Sunt o consumatoare entuziasta de bloguri de tot felul si o si mai entuziasta "comentatoare" pe blogurile pe care le iubesc :)
Am fost indemnata de nenumarate ori sa-mi gasesc coltul meu de internet in care sa ma desfasor in voie in loc sa invadez blogurile altora cu comment-uri cat nuvelele lui Slavici :)
Dar pisicile sunt, precum stiti, pe atat de lenese si comode pe cat sunt de dragalase :)))...asa ca mi-a luat un timp destul de lung sa iau decizia de a ma aseza la casuta mea (si un timp aproape la fel de lung sa astern aceste prime randuri pe prima coala virtuala). Azi, de Mos Nicolae, am primit cado' un blog :)
Brrrrrrrr!!!......Mi s-au zburlit mustatile de emotie! :)
...Deci...daca sunteti aici...bine v-am gasit!
O sa incerc sa scriu despre lucrurile care ma pasioneaza, lucrurile care ma inspira, lucrurile care ma tin treaza noaptea si ma trimit in visare ziua.
Promit sa fiu mai epica decat "Amintirile" lui Creanga, mai dramatica decat Shakespeare si Caragiale la un loc si mai lirica decat Eminescu :))) ...Voi scrie mai mult si mai siropos decat Paulo Coelho....si voi fi mai populara intr-un an de zile decat saga 'Twilight'! Here goes nothing: Pisica Albastra are blog :)
Pin It

18 comments:

  1. Hai la mai mult pisico, sa fie intr-un ceas bun!

    ReplyDelete
  2. Aliiiinaaaa!!!!! Weeeeeee!!!!
    Tu esti prima mea vizitatoare! Iti multumesc, mi-ai facut seara pur si simplu minunata!

    ReplyDelete
  3. Bun venit in blogosfera!

    Inceputul este promitator. Asteptam cu interes postarile tale!

    ReplyDelete
  4. Esti uimitoare ! Esti plina de incredere si de dorinta de exprimare ... iti doresc sa ai succes in tot ceea ce vei face !
    Te mai astept cu drag.

    ReplyDelete
  5. Liliana, Lady's Online, va multumesc din suflet!

    ReplyDelete
  6. wooo-hoooo!..
    era o chestie simpatică trecută pe tricoul de la roblogfest - "unicii să te sărute".
    cam aşa zic şi io, doar cu nişte inspiraţie-n plus.

    long live blue mîţa!

    ReplyDelete
  7. Ma bucur din tot sufletul ca ti-ai putut realiza acest blog.Ai un inceput promitator.abia astept sa ne spui asa cum ne-ai invatat ,ca o adevarata profesoara,din experienta ta cu produsele cosmetice cat si din experienta ta de viata
    Iti doresc mult succes in tot ceea ce doresti sa realizezi.Cu dragoste, sorana2

    ReplyDelete
  8. Buna, Pisicuto!



    Ce bine ca ti-ai facut blog!!!!
    Abia astept sa ii citesc postarile...mai mult ca sigur vor fi super interesante!



    Te pup si iti urez sa ai o viata cat mai lunga in blogosfera!

    ReplyDelete
  9. Anca, oooo! Ce surpriza, ce surpriza! Bine ai venit in barlogul meu :)))

    Mariana, Aurora, nici nu stiti cat inseamna vorbele voastre bune pentru mine! Va multumesc mult!

    ReplyDelete
  10. Pisico, placuta surpriza asta! Ne mai rezervi si altele? :)

    ReplyDelete
  11. @Camelia: hi-hi!! sunt o pisica respectabila! ...sunt plina de surprize! :)))
    iti multumesc din suflet pentru vizita!

    ReplyDelete
  12. Mult succes! Era si cazul sa te apuci de propriul blog, ai multe lucruri interesante de zis!

    ReplyDelete
  13. @Anda Zelenca & Sadie: Bine ati venit! Va multumesc pentru vizita si toate vorbele frumoase!

    ReplyDelete
  14. Hey, ce ma bucur, presimt ca o sa fie un blog foarte interesant! Mult succes!!!

    ReplyDelete
  15. Bun venit in blogosfera! :*
    Succes!

    ReplyDelete
  16. @Coconut & Camy: Bine ati venit!!! Va multumesc mult, pentru vizita si vorbele frumoase!

    ReplyDelete