Friday, December 9, 2011

O noua zi, un nou fond de ten!


     Astazi da extemporal L’Oreal True Match (aka Accord Parfait) in nuanta W3 – Golden Beige (sau D3 – Beige Dore in varianta franceza)
     Gama L’Oreal True Match introduce un concept revolutionar care ar trebui sa faca mai usoara alegerea nuantei potrivite a fondului de ten, pudrei si blushului pe baza nuantei pielii si subtonului natural. Astfel, acest fond de ten vine in 3 variante de subtonuri: cald, rece si neutru (W vine de la „warm” – „cald” in engleza si D  de la „dore” – „auriu”, deci nuanta mea e in gama destinata pielii cu subton cald). Din acest punct de vedere, este unul dintre putinele fonduri de ten de tip „drugstore” care a impartit nuantele pe subtonuri. Un mare-mare plus din punctul meu de vedere si o caracteristica pe care o gasim in special la firmele high end, mult mai scumpe.


     Ok. Sa o luam cu inceputul: nuanta este prea inchisa pentru mine acum. Cred insa ca la vara ar fi minunata. Acum cred ca mi s-ar fi potrivit perfect W1 sau N2.

Spre referinta, eu am pielea foarte deschisa iarna („fair-light”- echivalentul lui NW/NC20) si „light-medium” vara (NC25). Consider ca am un subton neutru al pielii, care ma face sa pot purta atat nuante ce bat usor spre bej rece sau spre bej auriu/ bej cald. Tenul meu este mai mult normal acum (datorita schimbarii regimului de ingrijire si venirii anotimpului rece), dar era foarte-foarte grasa inainte si predispus acneic. De aceea, multe din produsele de machiaj carora le voi face review pe acest blog sunt destinate tenului gras.
Cele mai multe fonduri de ten pe care le am au in titlu „Ivory” sau „Vanilla”!!! (deci am tenul destul de deschis). Cu toate astea nu am subton rece!!

Nuanta W3/D3 are un pronuntat subton auriu, ceea ce o face ideala atat pentru cei care au tenul intr-o nuanta light-medium si medium si un subton al pielii galben, dar si celor care au pielea terna, lipsita de stralucire. Subtonul auriu in fondul de ten este intotdeauna de preferat celui roz. E mult mai natural si se potriveste bine atat celor care au in mod natural galben in piele cat si celor care au un subton neutru, sau chiar rece (Galbenul contracareaza roseata din tenurile sensibile, cuperozice si are capacitatea sa uniformizeze culoarea gatului/decolteului cu cea a fetei daca exista diferente vizibile in defavoarea celei din urma. Exemplu: pielea corpului e bej, calda, dar fata are mult rosu, e iritata, sensibila)

Aplicarea: Va marturisesc ca aplicarea acestui fond de ten a fost o experienta incredibil de placuta. Compozitia bogata in silicon il face sa alunece minunat pe ten. E superb de blenduit si de intins si aproape ca mi-a parut rau cand, intr-un final, fondul de ten s-a „asezat” pe fata. Mi-as fi dorit sa-mi mai pot mangaia tenul cu degetele inca cateva minute (*blushing*). Da, de departe, textura este cel mai mare atuu al acestui fond de ten din punctul meu de vedere.
Fondul de ten nu are miros (un mare plus pentru cei cu pielea sensibila) si, in plus, are si factor de protectie 15.

Finishul: Acest fond de ten are un finish ultra natural. Textura sa incearca sa imite fidel textura naturala a pielii. Din asta rezulta un finish nici foarte-foarte mat, pudrat, dar nici prea umed/dewy. (si pe care eu, personal, il indragesc si il prefer)

Acoperirea: L’Oreal True Match are o acoperire ce, din punctul meu de vedere, poate fi catalogata ca fiind perfect medie.
A reusit sa acopere bine zonele iritate ale pielii si o buna parte din cearcanele pronuntate, genetice, pe care le afisez zilnic. Pentru cei care nu au un ten deosebit de problematic, ar trebui sa fie multumitoare. De altfel, rolul fondului de ten nu ar trebui sa fie acela de a sterge orice imperfectiune de pe chip, ci mai mult de a uniformiza tenul si a oferi o baza perfecta pentru restul produselor de machiaj: corector, anticearcan, blush.
Totusi, acest fond de ten are o acoperire foarte buna si, datorita texturii, consider ca e si „buildable”. Ati putea cu usurinta aplica un strat in plus in zonele-problema. 

!!! N.a.: Eu intotdeauna folosesc corectorul/anticearcanul dupa fondul de ten. Din punctul meu de vedere, asa functioneaza cel mai bine si se foloseste si mai putin produs, caci nu revin sa corectez decat ce nu a reusit sa ascunda fondul de ten. In plus, aplicand fondul de ten intai, am observat ca acesta face o baza foarte buna pentr corector si acesta nu mai aluneca/dispare pe parcursul zilei.
Sunt insa zile (si nu putine!) in care tenul meu e in toane bune si aleg sa nu folosesc fond de ten. In acele zile imi uniformizez tenul exclusiv cu ajutorul corectorului si doar pe zonele care necesita mici corectii (sa nu credeti ca aplic corector pe toata fata) :)
 
Rezistenta: Dupa cateva ore (nu multe, vreo 3), am observat ca tenul meu deja incepuse sa prinsa luciu pe nas, pe mijlocul fruntii si in zona obrajilor. M-a mirat asta, mai ales ca nu facusem mare lucru si nu ma agitasem...Din acest punct de vedere chiar m-a dezamagit, desi nu tin minte sa fi cititin descrierea acestui fond de ten nici o lauda cum ca ar rezista. Asta e bine...macar nu mint :))) Am vorbit si la telefon si din punct de vedere al transferului mi se pare ca sta binisor - nu s-a transferat decat putin.

Se aseamana cu:
- Din punct de vedere al acoperirii, consider ca se aseamana cu Vichy – Normaderm si poate si cu Maybelline – Dream Satin Liquid.
- Din punct de vedere al texturii si aplicarii, il aseman cu Bourjois – 10 Hour Sleep Effect. Acestea 2 sunt singurele fonduri de ten care mi-au oferit o experienta a aplicarii foarte-foarte placuta. Pur si simplu iti vine sa nu-ti mai iei mainile de pe fata :)

Nota: 9/10

Disclaimer: Nu sunt afiliata in nici un program de testare (stiu ca acest fond de ten a fost trimis unor bloggeri spre testare). Eu am avut cateva mostre pe care le-am pus la treaba :)
Reviewul meu este absolut onest...dar subiectiv :) Nu uitati ca produsele de machiaj se comporta diferit in functie de chimia pielii si de particularitatile tenului fiecareia dintre noi!
Aceasta este experienta mea cu acest produs. Daca observati ca exista similaritati intre produsele preferate de mine si cele preferate de voi, sau daca aveti tenul similar cu al meu, sunt sanse bune ca produsele care mi se potrivesc sa vi se potriveasca si voua. Dar tot e recomandat sa testati inainte de achizitie!!!

Voi ati incercat L’Oreal True Match/Accord Parfait? Cum vi s-a parut?
Pin It

20 comments:

  1. Oh god, asa de mult mi-am dorit sa imi placa produsele L'Oreal....fondul asta de ten mi s-a parut prafos, ca o masca, pe tenul meu mixt. Am incercat si Infailible anti fatigue, mi-au trimis cei de la L'Oreal unul, doar ca era f deschis, asa ca mi-am luat nuanta mea din magazin. Mi s-a parut ca oxideaza crunt, asa ca mi-am luat Mat' Morphose. Prietena mea cea mai buna lucra la L'Oreal si l-a cunoscut pe Abagiu care zicea de acest fdt ca e preferatul lui, iar eu il ador pe Abagiu, sunt fana lui de cel putin 7 ani, cand incepuse colaborarea cu Maybelline. Nici acest fdt nu mi-a placut, pentru ca are putere mica de acoperire si rezista putin pe ten....incep sa cred ca exista un ingredient comun in toate fdt L'Oreal menit sa ma faca sa urasca orice produs al lor, cum sunt convinsa ca toate produsel Clinique au un ingredient comun care ma umple de cosuri (3 creme am incercat de la ei, de la fiecare m-am umplut de cosuri).te pup!

    ReplyDelete
  2. Multumesc pentru review ,si eu il vreau!!!!

    ReplyDelete
  3. @Camelcutza: Bine ai venit!! Iti multumesc mult pentru vizita!
    L'Oreal nu este nici pe lista mea de firme de la care cumpar constant. Ma irita modul vadit exagerat in care isi fac publicitate tuturor produselor...
    Dar acest fond de ten m-a surprins placut, trebuie sa admit. Doar rezistenta nu mi s-a parut multumitoare...
    Marturisesc ca as vrea sa incerc si Infaillible, multe fete pe youtube spun ca ar fi varianta mai putin "scary" a Colorstayului. Chiar sunt curioasa!

    @Mariana: Cu drag! E un fond de ten foarte placut, dar daca esti obisnuita cu Colorstay, rezistenta la sebuum nu o sa te impresioneze deloc. Asta e singurul sau minus.

    ReplyDelete
  4. In primul rand, ce bine ca ti-ai facut blooog :*!
    In al doilea rand...ma tenteaza ca naiba fondul asta de ten, dar am avut varianta veche de la el si imi oxida pe fata intr-un hal fara de hal, a fost primul si singurul fdt care mi-a oxidat asa urat.
    Asa ca...nu stiu ce sa zic, parca totusi nu as da banii pe el si sa vad ca iar il arunc la gunoi dupa vreo saptamana :))! Plus ca eu m-am obisnuit cu Max Factor si Colorstay, asta se poate sa imi para o gluma acum :D!

    ReplyDelete
  5. @Claudia: saru'manaaaaa!!! :)))
    Cat despre varianta veche, da, si eu citisem multe review-uri negative pentru ea. Varianta noua se pare ca are mai multi fani, dar din pacate problema oxidarii e foarte specifica si foarte personala. Mie nu mi-a oxidat (desi era din prima mai inchis la culoare), ba chiar mi s-a parut ca e destul de adaptabil ca si culoare. Dar pe pielea ta ar putea sa oxideze...
    Trebuie sa-l incerci. Cred ca la standurile L'Oreal din hypermarketuri se ofera acum mostre. Eu asa am facut rost de ele.

    ReplyDelete
  6. Eu mi-am cumparat de curand de pe Okazii 3 mini-fonduri de ten (10-12 ml fiecare) de la L"Oreal. Marea problema a acestor fonduri de ten este ca se oxideaza in 3-4ore si isi schimba nuanta si textura. Eu am ales VisibleLift si Age Re-perfect. Sunt fonduri de ten ok, dar fara pudra nu prea reziste pe fata mea. Dar in rest, arata natural pe fata, se aplica usor, nu lasa urme.

    ReplyDelete
  7. am eu si infaillible si este mai rezistent ca accord parfait, dar acoperirea este exact la fel ca si acesta.Diferenta dintre cele doua este ca infaillible trebuie sa il intind mai repede decat celalalt.Accord parfait am avut si varianta veche si acum o am si pe aceasta noua..nu am vz mari diferente dintre cele 2 variante,doar dpdv al fps.

    ReplyDelete
  8. e un produs bun , nu am folosit decat mostre !

    ReplyDelete
  9. @Monica.saru-mana!!!
    Nu ne scrii un review despre serul tau,please!!!!

    ReplyDelete
  10. Suna bine, sa vedem cand o sa-i vina si randul sa-l incerc. Bine punctat review-ul.

    PS: Indraznesc sa te rog sa pui posibilitatea de abonare prin mail la postari, pentru ca imi place blogul tau; te descurci foarte bine, imi place sa citesc ceea ce scrii. :)

    ReplyDelete
  11. @auroratoma: Am mai auzit despre acesta problema de la mai multe fete. Se pare ca fondurile de ten L'Oreal pot oxida. Eu nu am avut problema asta cu el. Rezistenta a fost singurul minus pe care l-am notat si eu. Pacat!

    @coco: si eu la fel, am avut mai multe.

    @mariana: Promit sa fac si un review serului de la Olay cat de curand. Multumesc pentru sugestie!

    ReplyDelete
  12. @Anonim: iti multumesc mult!
    Promit ca o sa apara cat de curand si un widget pentru abonare prin mail. Ma scuzati! Sunt inca in curs de "amenajare" si, de felul meu, o persoana destul de atehnica. Am nevoie de ajutor pe la setari sa nu cumva sa sterg tot blogul :)))

    ReplyDelete
  13. @PreciousBoutique: Bine ai venit si multumesc mult pentru recomandari! Daca spui ca Infaillible e mai rezistent, sigur voi vrea sa-l incerc. Rezistenta este unul dintre putinele (daca nu singurul) minus pe care l-am notat la Perfect Match.

    ReplyDelete
  14. Hei , mi-a placut review-ul tau . Este bine structurat si complet!

    ReplyDelete
  15. @Oana (It's Friday Somewhere): Bine ai venit si iti multumesc! :)

    ReplyDelete
  16. (ex anonim:) Mersi ca ai pus chestia pentru mail ! :)

    ReplyDelete
  17. Unde il pot gasi in bucuresti? m-ar interesa nuanta w1 sau 2, avand in vedere ca am o piele foarte alba. si un pret daca se poate:D
    Multumesc anticipat.:*!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salut! Cred ca poti gasi acest fond de ten in hipermarketuri, la standul de cosmetice, la L'Oreal. In 2011, cand am facut acest review, L'Oreal Accord Parfait costa in jur de 60 de lei. Deci, pretul cred ca ar fi acum undeva intre 50 si 70 de lei (depinde: poate prinzi o promotie sau poate il gasesti la pret intreg)

      Delete
    2. mersi mult. te pup !:*

      Delete