Sunday, December 18, 2011

Scurta mea experienta cu Revlon PhotoReady


O sa spuneti ca mi-am facut acest blog ca sa scriu numai despre fonduri de ten...Promit sa schimb subiectul...sau sa-l diversific, insa foarte multe dintre voi v-ati aratat interesate de acest domeniu.
Am primit multe cereri de a testa si alte fonduri de ten si de a va scrie parerea mea despre ele.
     Review-ul de azi  goes out to „bebe_yoyo”! :) Sper sa-ti fie utile aceste randuri!
 Sa o luam strategic: nu aveam intentia sa testez acest fond de ten, la fel ca si Colorstay, stiam parca din review-urile citite ca nu o sa fie mare poveste de iubire intre noi.
Insa sunt cateva fete in blogosfera ale caror opinii le respect si le ascult care iubesc acest fond de ten, asa ca a meritat cu prisosinta sa-mi schimb pentru cateva zile rutina pentru a vedea ce poate face acest fond de ten si pentru mine.
Eu am testat nuanta 002 – Vanilla.

Prima impresie: Marturisesc ca, desi stiam la ce sa ma astept, prima experienta cu Revlon PhotoReady a fost intimidanta: de cum ridici sticluta de la raft, particulele de shimmer din acest fond de ten sunt foarte vizibile, chiar prin sticla. Arata mai mult a lotiune iluminatoare decat a fond de ten sincer.

Aplicarea: Aplicarea acestui fond de ten a fost pentru mine in mod surprinzator dificila. Incep sa cred ca tenul meu in particular nu se prea impaca cu formulele Revlon. Desi mult mai lichid decat Colorstay, mai putin opac si muuult mai blendable, acest fond de ten tot se „agata” in mod ciudat de anumite portiuni de piele, la mine in special in zona tamplelor, sprancenelor si la baza nasului. Se formeaza un fel de „scame”. Am patit asta si la Colorstay. Precizez ca am aplicat o crema de fata pe baza de silicon inainte de fondul de ten, iar acesta crema functioneaza minunat si ca un primer. Nu am avut pana acum astfel de probleme cu alte fonduri de ten decat Revlon ...si mai am vreo 6...

Finishul: acestui fond de ten e natural si foarte dewy. Tenul capata un fel de sheen (nu exista termen comparabil in romana) – acest fond de ten prinde lumina ca un iluminator. Acesta poate fi un look preferat de fetele/doamnele cu tenul uscat, caci adauga dimensiune tenului. Acelora dintre noi cu ten gras insa, acest sheen va aminti poate intr-un mod nu prea placut de luciul pe care tenul nostru il prinde dupa cateva ore din cauza sebuumului.
Sclipiciul din acest fond de ten sau „particulele iluminatoare” sau „shimmerul” – oricum ati vrea sa-l numiti – e foarte vizibil, in special in borcanel. Pe piele e mai putin aparent, dar tot vizibil. In special degetele mi-au ramas p l i n e de sclipici dupa aplicare.
Am incercat sa fac si cateva poze sa surprind aceste particule de shimmer. Din pacate, in poze nu e asa vizibil ce am vrut eu sa va arat... Acest fond de ten a fost special formulat pentru „a da bine in fotografii”, de aceea shimmerul se ascunde in poze destul de bine. In realitate insa, va spun sincer, e muuult mai evident!

degetele mele dupa aplicare - fara blitz si cu blitz
(puteti da click pe poze pentru a le vedea la o dimensiune mai mare)
Acoperirea: e mica spre medie. Tenul s-a uniformizat bine, dar nu a putut ascunde micile defecte si deloc cearcanele.  

Rezistenta: In mod surprinzator, acest fond de ten a rezistat onorabil pe tenul meu. La fel ca si fratele Colorstay, am observat ca si PhotoReady are tendinta sa arate mai bine dupa cca. o ora de la aplicare (imediat dupa aplicare pe teul meu nu arata prea grozav). Dar pe masura ce ziua s-a scurs (si am avut multa treaba si mult de alergat), tenul meu arata inca bine si chiar mai bine decat atunci cand am iesit pe usa. Luciul inestetic (altul decat cel dat de finishul lui PhotoReady) a aparut abia dupa vreo 6 ore in zona nasului, barbiei si obrajilor. Dar la capitolul asta metionez ca am avut fonduri de ten care-mi faceau tenul sa luceasca dupa numai o ora de la aplicare...

Se asemana cu: Nimic din ce am mai incercat pana  acum!!! :) Particulele iluminatoare din acest fond de ten sunt pentru mine o experienta...unica :)

Concluzii: Revlon PhotoReady nu este nici pe hartie nici in realitate idealul meu de fond de ten. Acoperirea sa pentru mine lasa de dorit si finishul sau sclipicios nu e deloc pe gustul meu. Eu folosesc cu drag blush si/sau pudra iluminatoare cu shimmer in fiecare zi, dar cu toate astea nu sunt pregatita sa accept beneficiile unui fond de ten cu sclipici...
Poate daca acest blog ar fi ma mult axat pe machiaj decat pe reviewuri si m-as imprieteni mai des cu camera foto sau video...atunci ar avea sens. Dar daca nu esti o persoana care are contact cu camerele foto zilnic, ti-as recomanda ceva care sa arate mai natural in viata de zi cu zi si sa te ajute sa obtii un look cat mai „flawless” – lipsit de imperfectiuni. Acesta este in fond rolul machiajului :)
De exemplu: daca iti surade acoperirea mica si finishul natural, dewy, iti recomand sa incerci Second Skin sau Xperience de la Max Factor sau Bourjois – 10 Hour Sleep Effect. Aceste fonduri de ten vor arata perfect natural in viata de zi cu zi si nu vor atrage intrebari (rostite cu voce tare sau in gand) de genul: „De ce ti-ai pus sclipici pe fata?” :))

Va rog sa nu va suparati pe mine! Aceasta este opinia mea subiectiva si personala despre acest produs. Stiu ca, la fel ca si in cazul Colorstay-ului, acest fond de ten are multe fane – persoane pe care le respect si le admir si pentru care acest fond de ten lucreaza minunat. Eu, din pacate, nu sunt una din ele :)

Dar voi? Ati incercat Revlon PhotoReady? Va tenteaza promisiunile sale sau preferati ca fondul vostru de ten sa va ofere altceva?
Pin It

18 comments:

  1. Eu sunt in cautarea fdt care sa nu se vada pe ten :). Pana acum cel mai mult mi-a placut Bourjois Healthy Mix Serum, doar ca luceste dupa vreo 4 ore. In rest mi se pare ideal. Imi mai place fdt mineral, dar la asta trebuie mai multa atentie la aplicare, deci nu prea intind mana dupa el cand sunt grabita.
    Trebuie sa incerc si 10 hours sleep effect ca prea e laudat :)

    ReplyDelete
  2. @Coconut: Si mie imi place fondul de ten mineral (am de la vreo 4 firme), dar, intr-adevar, are nevoie de mai multa atentie la aplicare si de o pensula foarte buna, care sa aplice produsul uniform.

    Daca iti doresti sa incerci mai multe fonduri de ten fara sa-ti afectezi prea tare bugetul, iti recomand sa te uiti din cand in cand pe siteurile fetelor care vand testere la preturi modice. Eu stiu 2: Liana's Boutique si Cool Cosmetics.

    ReplyDelete
  3. Pisicuto draga, multumesc! Referitor la acest fdt, ca orice matza curioasa in tot ceea ce priveste acest subiect, m-am intrebat uneori "cum ar fi daca..." - ei bine, mi-ai confirmat ca am procedat ok stand cuminte!

    ReplyDelete
  4. @ilda76: Da, Ilda! Mai ales daca esti obisnuita cu Colorstay, acest fond de ten nu o sa-ti ofere mai nimic la capitolul acoperire sau matifiere, doar sclipici :)

    ReplyDelete
  5. Am fost curioasa in legatura cu Photoready intr-o vreme, l-am tot testat la stand, am incercat sa inteleg daca-mi place sau nu, insa dupa review-ul tau atat de detaliat (bravo!), sunt convinsa ca nu e ceea ce caut si ce am nevoie.
    Acum alternez Healthy Mix, 10 Hour Sleep Effect si ftd mineral :)

    ReplyDelete
  6. @Georgiana: Iti multumesc mult! Toate variantele de pe lista ta au potentialul de a fi minunate. Trebuie sa alegi in functie de finishul si puterea de acoperire pe care ti le doresti, dar si in functie de tipul de piele si de cat timp vrei sa aloci zilnic machiajului fetei.
    Cele 2 fonduri de ten Bourjois se aplica in 30 de secunde si uniformizeaza frumos si natural tenul. Daca ai tenul gras, am inteles ca Healthy Mix incepe sa luceasca dupa vreo 4 ore (desi eu nu l-am incercat inca). 10 Hour Sleep Effect e preferatul meu pentru vara - deci la mine s-a comportat chiar bine.
    Daca ai tenul gras si vrei o acoperire mai mare si un finish mai mat, fondul de ten mineral arata foarte bine pe tenurile mai grase, dar trebuie aplicat cu grija si cu o pensula buna si apoi blenduit ceva timp. Nu se aplica chiar 'la minut'.
    Fondurile de ten minerale care mi-au placut mult (si am incercat destule!) au fost cele de la EDM (Everyday Minerals) si cel de la Avon - Smooth Minerals (foarte bine formulat! m-a surprins) Sper sa alegi inspirat si sa nimeresti fondul de ten care sa faca tot ce-ti doresti! :*

    ReplyDelete
  7. Ce fain ai descris fondul de ten. Sincera sa fiu voiam sa il incerc si eu, dar ca si tine am si eu ceva prb cu cearcanele si daca spui ca nu le acopera chiar nu vad motivul pentru care mi l-as mai cumpara.

    ReplyDelete
  8. @Ana: Bine ai venit in 'casuta' mea! :) Nu, acesta nu este fondul de ten bun daca ai ceva (orice!) de ascuns :))

    ReplyDelete
  9. :)) Again, sunt printre cele care folosesc acest fond de ten si nu au intampinat prblemele tale.
    Daca si varianta minerala a fondurilor de ten Revlon se comporta tot asa pe tenul tau, e clar! Tenul tau si Revlon nu sunt compatibili (sau compatibile). :))
    Mie imi place, l-am folosit toata vara si particulele de shimmer nu se vad pe fata.

    ReplyDelete
  10. @Just_Me: Da, m-am gandit si eu la asta: ca pur si simplu nu mi se potrivesc formulele Revlon
    Am mentionat insa ca stiu ca si acest fond de ten are fane multe si persoane care il folosesc cu drag.
    Pe cel mineral nu l-as incerca sigur, l-as incerca in schimb pe nou-aparutul PhotoReady Compact - nu are shimmer!
    Si mai vreau sa experimentez ceva: sa amestec PhotoReady cu Colorstay :)

    ReplyDelete
  11. Stii vreun fdt pentru ten gras (si de care tu sa fii (fost) multumita) care insa sa aiba sistemul de golire al sticlutei la la Max Factor-Age Renew?
    ''liftul'' acela care goleste perfect sticluta de fdt...
    Multumiri!

    ReplyDelete
  12. @Lavinia: Imi pare rau, nu tin minte sa fi folosit nici un fon de ten cu sistemul acela pompa cu "lift". S-ar putea sa existe in Bourjois - 10 Hour Sleep Effect, dar nu sunt sigura - recipientul e mat si nu poti vedea continutul sau sistemul de pompare.

    ReplyDelete
  13. Desi am tenul gras, e preferatul meu!:X:X:X

    ReplyDelete
  14. buna fetelor! tenul nostru difera de la una la alta , eu am inceput prin a folosi colorstay si am fost multumita .am incercat si photoready si sunt goarte multumita. rezista mai mult de 8-9 ore fara ca tenul sa luceasca sau sa dea impresia de incarcat.si am un program destul de incarcat zilnic. eu una sunt foarte multumita de el.este perfect pt tenul meu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. si eu sunt foarte multumita si credeti-ma am testat suficient de multe ca sa am termen de comparatie. Poate ca unele din voi au avut parte de replici caci altfel nu-mi explic.

      Delete
    2. Nu cred ca e vorba de replici, cred ca mai repede e datorita faptului ca tenul nostru e diferit si avem nevoi diferite si pretentii diferite de la fondul de ten. E la fel ca la haine - doar pentru ca nu incapem in aceeasi pereche de blugi sau pentru ca aceeasi rochie nu ne avantajeaza pe toate in aceeasi masura, nu inseamna ca e replica, ci ca nu ne-am potrivit :)) De-aia si exista atat de multe fonduri de ten pe piata, pentru ca fiecare din nou sa-l gaseasca pe cel favorit.

      Delete
  15. Ma tenteaza si asa sclipicios cum e, chiar daca nu pentru a-l folosi zilnic.

    ReplyDelete
  16. Imi place photoready. L-am folosit, mi s-a terminat si acum vreau din nou. Imi place mult cum arata pe fata chiar daca am tenul gras. Vara nu folosesc fond de ten decat foarte rar, dar il ador. Imi place ca are si termen mare de valabilitate: 2 ani de la deschidere, pentru mine e perfect :D

    ReplyDelete