Wednesday, December 28, 2011

Gherutele mele de Craciun

Manichiura pe care am purtat-o de acest Craciun a imbinat o culoare traditionala - verdele - cu acea culoare care ma reprezinta pe mine mai mult decat oricare alta - albastru :)

Conform algoritmului culorilor, a rezultat intr-un mod clar turcoaz! :)
Oja folosita a fost Flormar 429.
429 ofera o culoare incredibila si o aplicare mi-nu-na-ta (un singur strat ofera opacitate foarte buna, doua straturi sunt perfecte). Oja are luciu si singura, dar am folosit top coat-ul de uscare rapida de la Kallos pentru a ma asigura ca oja e perfect uscata foarte-foarte repede (toate pisicile sunt extra-harnice in ziua Ajunului) :)

Trebuie sa ma credeti pe cuvant: oja arata si mai bine in realitate: e o nuanta unica de turcoaz saturat cu mai mult verde decat albastru - nu chiar teal sau peacock.
Scuzati prin urmare calitatea pozei...sunt inca novice in privinta asta, dar consider totusi ca poza mea surprinde mai bine adevarata culoare a ojei decat multe din pozele cu aceasta nuanta pe care le-am vazut pe google images. Multe poze o arata mai albastra, am vrut sa surprind faptul ca acest turcoaz e mai mult verde decat e albastru. Sper ca am reusit.
Rezistenta e buna: 3 zile in conditii de activitate destul de intensa (sfasiat ambalaje cadouri, pisiceli, treburi casnice).

Ca si concluzie: I love-love-looove this nail polish! E prima mea oja verde si a doua mea oja albastra (si pe prima nu o prea port) :)) Desi poate dau acesta impresie, nu sunt o mare fana a culorilor neobisnuite purtate pe unghii (verde, albastru, galben) - colectia mea de oje include mai mult variatii pe nuante de rosu, mov si nude-uri. Nu ma aventurez prea mult in afara acestora, dar iubesc acesta oja desi reprezinta un mare pas dincolo de zona mea de confort.

Voi ce nuanta ati purtat pe unghii de Craciun? Ati mers pe o culoare care sa faca impresie, sau pe o manichiura clasica ingrijita?




Pin It

16 comments:

  1. Mmmiaauu, imi place mult nuanta, o voi avea in vedere!
    Eu am avut tot oja Flormar pe unghii, dar o nuanta clasica, un rosu pur cu tenta de corai - nr.321!

    ReplyDelete
  2. @Anda: multumesc, o ador! :*
    @Ilda: daaa? iti place?? ia uita-te la Kisstyana pe blog. cred ca tocmai ti-a adus-o Mosu' :D

    ReplyDelete
  3. Si eu o am! Am si facut un NOTD cu ea. :P

    ReplyDelete
  4. wow...sunt superbe unghiile tale.. <3 me wants such amazing nails too. :<

    ReplyDelete
  5. @Just_Me: Am vazut, multumesc! Intr-adevar, cum scriai si tu, e o culoare rara, deosebita.

    @Camy: Daaa, foarte speciala! Eu imi doream o alta asemanatoare - Maybelline - Colorama - Urban Turqoise (o are o prietena), dar nu am mai gasit-o si m-am reorientat spre aceasta. Si nu-mi pare rau :)

    @Ana Q: Ana, iti multumesc! Esti tu prea draguta! Gherutele sunt in intregime meritul naturii, sunt very low maintenance, nu le fac nimic: le tai si le pilesc cam la 3 saptamani si le pictez din cand in cand. N-am fost in viata mea la mani-pedi, nu stiu ce-i ala ulei de cuticule... :))) dar ele sunt fericite :)
    Din punctul asta de vedere cred ca sunt norocoasa. (Cu parul insa nu am atata noroc. Eu mi-as dori un par frumos ca al tau...Dar nu le poti avea pe toate!)

    ReplyDelete
  6. Foarte frumoasa si placuta nuanta aceasta :*.

    ReplyDelete
  7. E foarte frumoasa culoarea si manichiura arata perfect!
    Te pup, la multi ani si un an nou minunat!

    ReplyDelete
  8. @Iulia @ Georgiana: Va multumesc mult, fetelor! La multi ani si multe-multe impliniri in 2012!:*

    ReplyDelete
  9. Tu stii ca sunt fana turcoaz, asa ca like-like-like. Dar sa ma inveti si pe mine cum sa-mi reziste oja macar o zi, fara sa fac treaba :). De Craciun a fost rosie, Seventeen 220, iar de Anul Nou ciclam, Colorama 6, Bubblicious :D. Hug!

    ReplyDelete
  10. i went for bling all the way: U33 :)) turcoaz si mov in acelasi loc. sau asta a fost de anu` nou?... ma rog, in una din ocazii U33, in cealalta oja alba si un strat generos de gliter des argintiu (stii tu oja aia e la mine, sigur ai vazut-o) pe tooaaaate degetele. Sa iti spun cat m-am chinuit sa o dau jos?

    ReplyDelete
  11. @Druida: Ancaaaa! Bine ai venit in barlogul meu! >:D<
    Seventeen fac oje foarte bune. Si Maybelline Colorama is faine! Iar ca sa te asiguri ca oja isti rezista bine, poti sa folosesti un topcoat (fie un topcoat special, fie pur si simplu un lac de unghii incolor peste oja colorata pe care o alegi).
    Un topcoat foarte bun si care ajuta si la uscarea manichiurii mai rapid este cel de la Kallos. Chiar asa se numeste: topcoat pt uscare rapida. Costa doar cativa lei si functioneaza minunat :)

    ReplyDelete
  12. @MooNy: bling rulz! :)))
    iar U33 e pur si simplu superba! (pe mine ma intimideaza teribil, dar admit ca e superba)
    and don't even get me started about removing glitter from nails! pain-in-the-ass!
    Hugs!

    ReplyDelete
  13. Si eu iubesc aceasta nuanta!
    De revelion am purtat Flormar 391 - gri sidefat ;)

    ReplyDelete
  14. @Krista: am google-uit si am gasit-o :) ce nuanta faina!

    ReplyDelete