Sunday, December 11, 2011

Dificultati tehnice...

Inainte de toate vreau sa le multumesc tuturor celor care au comentat pe acest tanar blog! Am fost surprinsa de numarul mare de vizite, de comentarii si de vorbe frumoase! Zilele acestea au fost absolut incredibile! Va multumesc!! Comentariile voastre m-au facut fericita! :)

Pe de alta parte insa, vreau sa profit de aceasta ocazia pentru a-mi cere scuze: blogul e tanar si e inca "in amenajari". Promit sa imbunatatesc si sa tin cont de toate sugestiile voastre. Tineti aproape! :)

Vreau sa precizez ca am raspuns cu mare drag la fiecare comentariu....din pacate nu toate raspunsurile sunt  in ordine.
Ma iertati! Am avut o problema cu aprobarea comentariilor: cele mai multe mi-au venit ca si notificarii pe mail...Din pacate cateva au ramas doar in pagina Blogger si le-am gasit mai tarziu. Prin urmare, le-am raspuns mai tarziu.
 
Cu plecaciuni,
Pisica internauta :)

 






Pin It

No comments:

Post a Comment