Sunday, February 12, 2012

Dilema de weekend - chestionar de beauty

Dilema de weekend vine cu intarziere, dar cu o intrebare, cred eu, mai mult decat interesanta:

Daca ai putea sa-ti creezi nuanta perfecta de fard, cum ar fi aceasta? Se apropie de vreo nuanta deja existenta de care stii? 

Raspunsul meu:
Ar fi o nuanta neutra si usor iridiscenta, pe care sa o pot purta de sine statator sau in combinatii diferite si care sa-mi scoata in evidenta ochii albastri. S-ar asemana foarte mult cu Patina de la MAC.






Nuanta voastra perfecta cum ar fi?  
Astept cu interes raspunsurile voastre! :*







Pin It

22 comments:

  1. M-ai ajutat mult sa gasesc raspunsul: exact ceea ce ai prezentat tu... la care as adauga unele tente de violet!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daa, Patina e o culoare superba si pentru ochii verzi! Ti-ar sta minunat! Si o sa fiu cu ochii-n patru pentru o nuanta similara, plus ceva reflexe violet. Promit sa te anunt daca o gasesc. >:D<

      Delete
    2. Ceva asemanator cu Patina, cel putin din imagini, e mono-ul nr. 14 de la Flormar. Merita incercat la un stand.Din pacate, nu detin Patina sa pot spune cat de mult se aseamana.Totusi parca Flormar-ul ar avea ceva mai mult auriu.

      Delete
    3. Da, intr-adevar, Flormar 014 este cea mai apropiata nuanta de Patina pe care am gasit-o. Din ce am vazut si eu in poze, Flormar e mai deschis la culoare si auriu la baza - cum ai spus si tu. Patina e mai inchis si are la baza o nuanta de cupru.
      Insa iti multumesc mult pentru recomandare! Nu am apucat sa vad in realitate nuanta Flormar - ori am uitat, ori nu s-a gasit la stand. Abia astept sa o testez.

      Delete
  2. Satin Taupe de la Mac nu iti place ? Cred ca ar trebui sa ma uit in colectia mea de farduri, am zeci de farduri nude, sigur iti pot recomanda una ;)!

    Nuanta mea perfecta ar fi...de fapt este...Beauty Marked, tot Mac...DAAAAAr, cu o mentiune mare aici : nuanta asta imi place de mor cum arata in the pan, aplicata pe pleoapa isi pierde cam 90% din farmec. Mi-am dorit-o foarte mult si de cate ori ma uitam la ea in Mac eram sigura ca e the one! However...e the one doar asa cum arata in cutiuta ei, cu toate reflexiile visinii, movulii, argintii, negre...aplicata devine un negru-movuliu nu prea fascinant. Pacat de ea :(.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satin Taupe e o culoare superba, finishul metalic e cel cu care nu ma prea impac. Prefer fardurile mate sau satinate cu shimmer. Ador irizatiiile, dar finishul metalic mi se pare ca in cazul meu muta accentul: in loc ca machiajul sa-mi scoata ochii in evidenta, ochii pierd din intensitate si nu se vede decat fardul...

      Beauty Marked e intr-adevar superba, are atatea reflexe! M-as putea uita la ea ca la televizor :))
      ...Dar din pacate, dupa cum ai mentionat si tu, pe piele se pierde mult din profunzimea culorii. Am si eu cateva farduri asa, suuuuperbe in cutiuta lor, dar pe pleoape se transfera doar un gri-fumuriu. Am crezut ca e din cauza ca fardurile mele sunt de la firme mai putin consacrate ca MAC, dar se pare ca se intampla si "pe la case mai mari".

      Daca te ajuta cu ceva, ai putea sa incerci si doua dintre dupe-urile cele mai cunoscute ale lui Beauty Marked:
      NYX - Sensual, aici:
      http://www.luuux.com/node/2257325
      sau nuanta din paleta Wet n Wild - Lust, aici:
      http://www.abrilliantbrunette.com/2010/05/wet-n-wildmac-dupes.html

      (Imi place mult sa ma documentez si sa caut duplicate ale nuantelor MAC, iar NYX si WnW sunt doua din firmele mele preferate. Din pacate Patina nu are duplicat) :)

      Delete
    2. Ahh, am inteles cam ce cauti tu. Promit sa ma uit dupa ceva care sa indeplineasca conditiile ;)!

      Da, e o nuanta de vis, daca ar si arata asa pe pleoapa ar fi super!
      Pe cea de la NYX nu o stiu, nici nu o am, insa cea de la Wet n Wild am vazut-o swatch-uita si am ajuns la concluzia ca se va transfera la fel ca Mac-ul meu, asa ca ...nici nu ma mai obosesc. Am incercat sa o aplic in fel si chip, nimic :(. Asta e, poate-poate o sa aflu intr-o zzi cum ar trebui aplicata sa iese exact ca in cutiuta ei, dar nu imi fac prea mari sperante :))!

      Delete
    3. Saru'mana!
      M-am gandit si eu: poate Beauty Marked si-ar revela potentialul maxim cu un primer special pentru farduri glittery: Fyrinnae - Pixie Epoxy.

      Delete
    4. Si daca am ajuns sa iau un primer special pentru un singur fard, e vai de mine :))! Nu zic, poate ar merita investitia in conditiile in care as folosi multe farduri cu glitter, but I don't! Asadar...raman cu dezamagirea :(...

      Delete
  3. Am Patina si e superb! Imi place mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Adelina, sa-l porti cu placere! Incet-incet ma conving si eu ca-mi trebuie.

      Delete
  4. Mvaiii, ce matinala esti, Pisicutzo!!!
    Eu ma pregatesc sa ma duc la Miniprix, la Romana,mai vreau pantaloni:)))))
    Te pup,
    Mai da o raita si pe mess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pai am adormit aproape instant dupa gerul de ieri seara. :)
      Mai dai o tura? Nu pot sa cred ce curaj ai! :)) Sper sa-ti gasesti hainute superbe!

      Delete
  5. Buna intrebare, it got me thinking... Cred ca din ce am, nuanta pe care o iubesc cel mai mult si in legatura cu care nu trebuie niciodata sa-mi fac probleme daca o sa arate bine sau cu ce ar trebui sa o combin e una pe care am obtinut-o din intamplare. Deci sa vezi: aveam un fard mousse de la Yves Rocher, cu o textura superba, dar cu o culoare pe care eu nu o port ever (argintiu). Asa ca m-am apucat sa torn in el tot ce mi-a picat in mana mineral shadow wise si l-am facut sa treaca prin mai multe stadii (portocaliu, maroniu, nici nu mai stiu) pana cand am reusit performanta de a obtine un dupe aproape perfect dupa Satin Taupe, sa zicem putiiin mai inchis. Eu am ochii caprui inchis, asa ca li se potriveste de minune! Daca ar fi sa ma gandesc la o nuanta fictiva, cred ca mi-ar placea ceva rozaliu sau peachy destul de neutru (poate cam ca Jest de la MAC), cu reflexii verzui. Ce zici, n-ar fi interesant?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eu nu am curajul sa fac combinatii, dar ce ai povestit tu pare absolut superb! Mi-ar placea si mie un fard taupe crema, dar as prefera sa fie mat sau putin shimmery.
      Iar MAC - Jest e o nuanta superba, iar eu nici nu stiam ca exista...ce scapare! Daca gasesc ceva similar cu reflexe verzi, te anunt! (si mi-l cumpar!) :)))

      Delete
  6. Mie mi ar placea un roz pal sau un mov deschis:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mada, intr-adevar, tie iti sta super de fiecare data cand te machiezi cu mov sau roz!

      Delete
  7. Pentru mine nuanta perfecta e una de mov probabil, dar n-o exclud nici pe cea de la M.A.C (sweet satisfaction).
    Zilele trecute am intrat la The Body Shop si am vazut o nuanta superba de fard. Un maro ciocolatiu destul de inchis, foarte pigmentat. Ceva de genul asta (cel de langa fardul negru).
    Daca dai din intamplare de vreun TBS in drumurile tale, sa te uiti dupa fardul asta. Eu cred ca o sa iti placa. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katyna, iti multumesc mult! E o nuanta superba, abia astept sa o vad! De fapt, toate cele 3 nuante de maro din linkul trimis de tine mi s-au parut foarte placute: ma si vedeam purtandu-le. :) Inca o data: multumesc!

      Delete
  8. Nuanta mea ideala ar arata ca Smog de la UD. Imi scoate ochii in evidenta si as putea sa o folosesc singura, doar cu un dermatograf negru. :X

    Pupici!

    ReplyDelete
  9. A mea s-ar apropia de Satin Taupe de la MAC. E nuanta mea preferata. Cred ca i-as mai adauga insa un strop de violet :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. La cum am vazut ca se potriveste Satin Taupe culorii naturale a pielii si ochilor tai, da, tind sa incuviintez! Foarte-foarte nice! Si o achizitie excelenta! :)

      Delete