Saturday, February 18, 2012

Dilema de weekend + stirea zilei! Cosmeticele Essence in Romania

Dilema de weekend va imparti astazi "spatiul de emisie" cu un buletin de stiri proaspat:

Doamnelor si domnilor, dragi telespectatori, blogosfera de beauty vuieste!  
Cosmeticele Essence au fost reperate de curand si in Bucuresti! Conform surselor (verificate prin doze de shopping cu poze concludente), standul Essence se afla in incinta magazinului Obor, la parter.
Spor la cumparaturi! (Eu sigur ii voi face o vizita cat de curand).

 sugestie de prezentare! :))


Si acum, revenim la programul obisnuit.

Dilema de weekend - chestionar de beauty:

In prezent aveti parul natural sau vopsit? Sunteti multumite de culoare? Daca da: mi-ati recomanda vopseaua pe care o folositi? 


(de aici: haircrazy.info)

Raspunsul meu: Undeva la mijloc...Parul meu e tratat si colorat cu henna. De la Lush.
Va arat maine cum, in ce fel, prin ce procedeu si cu ce rezultat.


Pin It

19 comments:

  1. Eu sunt foarte curioasa cum arata parul tau dupa ce l-ai vopsit cu henna!
    Nu sunt vopsita in prezent, insa, daca ne intrebi ce vopsea iti recomandam pentru a o folosi si tu, respectiv a o aplica peste henna, s-ar putea sa ai surpriza neplacuta sa nu se prinda. Eu, cel putin, asa stiu, ca vopseaua chimica nu prinde peste henna.
    Dar sper sa nu fie acesta cazul, sper ca ti-a iesit foarte frumos parul si de abia astept sa ne arati!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da, Oana, stiu. Nu e indicat sa faci nici un tratament chimic cateva luni dupa aplicarea henna. Dar si reversul e valabil: nu e bine sa plici henna daca parul tau a fost in prealabil vopsit sau permanentat. Paru meu era insa "virgin" inainte de henna, asa ca nu am avut nici un stress :)
      Va arat azi, mai pe seara (abia am recuperat pozele. la un moment dat eram sigura ca le-am pierdut)

      Delete
  2. Abia astept sa ajung si eu la standul Essence!! :D Ce veste minunata, chiar era timpul!

    Raspunsul meu la intrebare : par natural, dar mi-as dori sa-i aduc o mica imbunatatire, insa nu sunt decisa. As incerca si eu henna.

    Te pup!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Georgiana, daaa! Acum imi pare rau ca nu am fost mai atenta cand citeam review-uri sau ma uitam la swatchuri ale produselor Essence. Ma gandeam "eeh...oricum nu se gasesc la noi". Acum fac "munca" de research :)

      Cat despre vopsirea cu henna, stai "pe receptie". In seara asta urmeaza partea a 2-a si va arat si poze :)

      Delete
  3. Da....iar ne-ai dus cu zaharelul!
    Intrasem sa vad repede culoarea parului si cand colo....alta amanare!


    Standul Essence e pe lista obiectivelor :)). Am topait pe aici , prin casa, cand am auzit ca exista si in Ro!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uooooof!!! Imi pare rau...sper sa nu fie ca la campaniile alea agresive de teasing...cand se acumuleaza asteptarile si rezultatul nu se ridica la inaltimea "legendei" :) Las' ca ma revansez...ne vedem la un swatch-meet la standul Essence urmatoarea data cand o sa mai vii in Bucuresti :)

      Delete
  4. Buna, Pisico, imi pare tare bine ca am dat de tine!:)
    Eu am testat Mousse Color de la Palette. A iesit o nuanta mai inchisa decat pe ambalaj, dar culoarea s-a pastrat destul de bine in par, la radacini sunt ceva mai deschisa la culoarea decat restul parului[in zona aia da inspre roscat], dar fata de alte vopsele a tinut mai mult si mai bine.
    Cat despre Essence, pacat ca sunt doar in Bucuresti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. AlexantzA, bine te-am gasit! >:D<
      Iti multumesc mult pentru recomandare!
      Cat despre Essence, sunt sigura ca o sa deschida magazine in mai multe orase. La cum am tabarat pe ei...sigur ii convingem sa se extinda! :))

      Delete
  5. Replies
    1. (*hi-hi!- my partner in crime*) Cred ca marti, daca poti si tu! :D (maine am multe de rezolvat)

      Delete
  6. Nu ma mai vopsesc de 5 ani. Inainte am fost vreo 7-8 ani de blond. Ultima data am zis ca vreau un blond cat mai natural, amesteca stilista vreo 3 vopsele si a iesit culoarea mea naturala de par :)). Mi-a placut asa de mult ca am hotarat sa nu ma mai vopsesc. Acum de fiecare data cand merg la tuns imi zice si ea sa nu ma mai vopsesc, ca am o culoare f. frumoasa. Sunt multumita si de culoare, dar mai ales de faptul ca am scapat de vopsit radacinile. Dupa 3 saptamani, deja se vedeau, si cum nu vroiam sa ma vopsesc asa des, aratam tot timpul neingrijita. Acum e mult mai bine.

    Cand ma vopseam singura, am fost multumita de l'oreal (dar pe atunci era sigilata in folie, dupa ce au facut-o pt. piata din Romania, nu a mai fost acelasi lucru). La salon m-a vopsit cu joico si cu l'oreal professional. Mare diferenta la rezistenta si luciu nu am vazut fata de vopseaua de supermarket, doar la pret :). Cat timp m-am vopsit, nu am avut parul degradat, ars, aspru. Cred ca sunt norocoasa, am un par bun, pt. ca sampoae si masti scumpe nu folosesc.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coconut, iti multumesc pentru mesaj - a fost o placere sa citesc! (de ce nu mai scrii pe blog?)
      Si mie imi place culoarea mea naturala...dar ma enerveaza la culme firele astea albe care au decis sa iasa la iveala prematur...ma fac sa par mai batrana...si in acelasi timp...neingrijita. Nu e un capat de lume, dar mi-ar placea sa remediez problema fara sa trebuiasca sa am apoi "grija" radacinilor (la faza asta m-am regasit perfect in ceea ce ai scris)
      Intr-adevar, culoarea parului tau era foarte frumoasa si speciala - din cate imi aduc aminte. Tin minte chiar ca am vrut sa te intreb daca te vopsesti :) Acum stiu secretul :)
      Huuugs!

      Delete
  7. si eu vreau Essence in Cluuuuj! 8->

    ReplyDelete
    Replies
    1. Denisa, sunt sigura ca vor ajunge cat de repede si in Cluj! La ce succes banuiesc ca o sa aiba standul din Bucuresti, si-gur ii convingem sa se extinda! :)

      Delete
  8. Dat fiind ca parul meu are drept culoare naturala un brunet inchis- adica negru cu reflexe rosiatico-castanii, ma vopsesc de ani de zile. Mi se pare ca a mea culoare naturala nu ma avantajeaza absolut deloc, e plain si ma enerveaza. Poate cand voi mai imbatrani o sa fiu mai putin superficiala, dar momentan ma vopsesc cu drag in nuante de blond-saten-miere, sa par mai...dulce :).
    Am incercat multe tipuri de vopsea, but...am revenit mereu la Garnier, cea cu 10-11 lei, pentru ca tine bine culoarea, prinde exact asa cum vreau eu fara sa fie nevoie sa imi decolorez parul si nu imi nenoroceste podoaba capilara asa cum au facut alte vopsele. Aaa, si combinatia pe care o folosesc e mereu aceeasi : blond foarte deschis peste parul meu natural, iese superb si nici nu e greu :)! Si ma vopsesc singura, ma streseaza "stilistele" care au mereu idei despre cum ar trebui sa ma vopsesc sau sa ma tund. No thanks !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, culoarea ta e intr-adevar foarte frumoasa! Deci...tu te vopsesti peste parul tau brunet natural cu blond..si iese asa??? Ce tareeeee!!

      Dar banuiesc ca e o nuanta de blond fara pudra decoloranta...nu de alta, dar tocmai am vopsit-o eu pe mama acum o saptamana cu Garnier Color Naturals nr 19 (parca_ - un blond foarte-foarte deschis, aproape platinat era pe coperta). Cert e ca nuanta asta era vopsea de tipul 4 - adica cu pudra decoloranta - si a iesit mama un blond platinat de la soare te poti uita, dar la ea ba :)))
      Acum trebuie sa merg sa "repar" - sa-i dau un blond mai natural, o culoare care "sa existe in natura" :))) (asta a fost comanda) :))
      Deci banuiesc ca tu nu alegi blond chiar asa de deschis :)

      Delete
    2. :)) Saraca ta mamica , stiu ca si o colega de-a mea a avut ideea asta si nu s-a uitat bine pe cutie si...a iesit cam alba :D! Te sfatuiesc sa iei o nuanta mai satena ca sa elimine efectul ala de blond-platinat din par ;)! Acum depinde si de tipul de par , eu am parul des, cu firul gros si destul de greu, iar la mine vopseaua prinde foarte, foarte greu...

      Eu aleg mereu aceeasi nuanta, blod-deschis-auriu parca se cheama, dar jur ca nu stiu numarul :/ si sincer...e cea mai blanda metoda de vopsire pe care am gasit-o pana la ora actuala, fara decolorat, fara pudra, fara nimic (prea) complicat. Multumesc (blushed me :), esti simpatica, dar daca ai sti cate experimente am facut pana sa ajung la concluzia evidenta : cu cat mai simplu, cu atat mai bine : tin vopseaua pe par doar 25 de minute, deci nu imi agreseaza parul, pun o tona de masca protectoare imediat dupa vopsire si ...iese absolut perfect.

      Delete
  9. Din pacate doar in Bucuresti sunt!:( Sunt geloasa!!!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda, nu fii suparata! Sunt sigura ca o sa ajunga si in Cluj repejor. :) Sincer, deocamdata nici la noi nu sunt multe: cateva oje, cateva farduri mono...dar au promis sa mai aduca. :)

      Delete