Saturday, February 11, 2012

My Bucket List: O dorinta arzatoare indeplinita!

Aseara mi-am bifat de pe 'Lista de lucruri de facut intr-o viata' o dorinta arzatoare!
Magia se intampla cand oamenii se opresc sa creeze povesti:


***Am vazut un spectacol Cirque Du Soleil!!!***

A fost o experienta incredibila - 2 ore de magie pe care nu le voi uita prea curand in compania celui cu care mi-as dori sa-mi vad realizate TOATE dorintele de pe lista de lucruri de facut intr-o viata. :)



...Ba mai mult, am trait sa vad cea mai hipnotizanta trupa de circ acrobatic din lume chiar la mine in tara! Cirque Du Soleil...in Romania...la Bucuresti...in oraselul meu european bantuit de viscol, troiene si caini comunitari!
Fericire curata, in stare pura!

...Mai vreau! Sunt prea mare pentru asta, dar...vreau sa fug cu circul! :) 
Credeti ca ar angaja o Pisica Albastra? :)

...Dar voi? Ce dorinte se regasesc pe lista voastra de lucruri de facut intr-o viata? 

Pin It

11 comments:

  1. :) Ma bucura sa aud ca ai apreciat spectacolul celor de la Cirque du soleil caci una dintre cunostintele mele, afirmand ca a fost dezamagita de prestatia lor, de intregul show,ca cei 400 de lei dati pe bilet au fost doar bani irositi, imi spulberase un mit! Nici nu stiam ce sa cred...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vai, nu! Noi am fost absolut incantati - si Motanul si eu - am ranjit in jurul capului 24 de ore inainte si dupa reprezentatie. :)
      Noi nu am dat impreuna atatia bani pe bilete cati a dat cunostinta ta. Cred ca a avut bilete VIP, exact langa scena, unde veneau saltimbancii si ridicau oamenii de pe scaune si-i puneau sa faca ghidusii. :)
      I-a chinuit pe cativa...spre marele nostru amuzament :)

      Eu as fi dat orice si oricat sa fiu acolo, cat mai in fata (pe scena daca se poate) dar pana ne-am dumirit noi sa ne luam biletele, nu mai erau disponibile decat cele mai ieftine, de la tribune.

      Stii ce mi s-a parut absolut fascinant? Faptul ca in orice secunda pe scena se intamplau pana la 10 lucruri simultan. Iar asta te introducea perfect in poveste: In paralel cu reprezentatia principala - o acrobatie sa zicem - erau pe scena personaje secundare care interactionau intre ele, iar trupa canta live (cateodata cu o solista sau doua, cateodata fara). Aceasta e magia Cirque Du Soleil! Mi-as fi dorit sa am 5 perechi de ochi sa pot surprinde fiecare miscare. M-am trezit de cateva ori urmarind cu mare interes si amuzament interactiunea a doi actori secundari in detrimentul acrobatiei "principale".

      Delete
  2. M-am luat cu vorba si am omis sa raspund intrebarilor tale!
    1. In mod sigur Cirque de Soleil ar avea succes cu o Pisica Albastra!
    2. Calatorii in intreaga lume si un concert Bon Jovi, poate si ceva sporturi extreme - de un extrem "mai bland"!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aaaah...ce frumos, Ilda!
      Calatoriile sunt si pe lista mea clar: vreau sa vad Marocul in primul rand! Si carnavalul de la Viena si sa ma cazez o noapte la hotelul de gheata...
      Iar in materie de concerte, eu mi-l doresc pe Peter Gabriel ne-a-pa-rat!

      Nu ai reusit sa mergi la Bon Jovi anul trecut, cand a venit in Bucuresti?

      Delete
    2. Nu am reusit anul trecut si necazul mare este ca nu am avut un motiv/o cauza anume pentru asta!:( Si plang de fiecare data pentru "neghiobia" asta!
      Ma bucura ceea ce spui in privinta spectacolului, deduc ca - pur si simplu - nu a fost pe gustul lor (desi sunt persoane de la care am ceva pretentii!); referitor la suma alocata pe bilete,nu am indoieli, familia respectiva are mare potential financiar, nu ar fi spus doar pebtru bravada!

      Delete
  3. Ma bucur pentru tine. si eu am avut ocazia sa vad cirque du soleil, doar ca in Madrid, si alt spectacol decat cel care a rulat la Bucuresti. o curiozitate am: in ce limba au fost cantecele sau daca au vorbit ceva in romana?
    multumesc

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexandra, multumesc! A fost o feerie! S-a vorbit in romana doar la inceput, cand s-a prezentat spectacolul, cateva fraze.

      In rest, din cate stiu eu, limba Cirque du Soleil este una inventata, proprie fiecarui spectacol - un amestec din alte cateva limbi si diferita pentru fiecare spectacol. In cazul Saltimbanco era un amestec de olandeza, spaniola si suedeza parca.

      Tu ce spectacol ai vazut? Mie cel mai mult imi place Alegria! Si o sa fac tot posibilul sa-l vad si pe acesta! :)

      Delete
  4. Daca nu ai citit-o inca, iti recomand "Apa pentru elefanti". Pana acum nu ma atragea lumea circului, dar dupa ce am citit-o, mi se pare fascinanta. :)

    :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc pentru recomandare! Inca nu am citit-o, dar tin minte postarea ta despre ea si de atunci inca m-am gandit ca trebuie sa caut cartea. Sper doar sa nu fie foarte trista... Stiu ca in spatele spectacolului vesel desfasurat pentru public stau sute de zile de antrenamente obositoare si dure, ca animalele sunt dresate adesea cu violenta (motiv pentru care ADOR Cirque du Soleil - nu au numere cu animale!)si ca lumea artistilor de circ nu e toata numai un zambet...insa imi doresc sa pastrez parca aceasta iluzie... :)

      Delete
  5. Si eu as fi vrut sa merg, dar....din pacate nu am avut cum.poate altadata.:)E ceva ce nu merita ratat:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. daaaa! poate data viitoare o sa vina cu "Alegria"! ar fi mi-nu-nat!!!

      Delete