Thursday, February 9, 2012

My first ever...

....blog award! :)

(Pisicuta si Buha sunt acum prieteni buni) :)



Yeeey! Me so happy! Me so grateful!
Ii multumesc din suflet lui shadow-alley_cat (o pisicuta, ca si mine, cu un nume superb: Carolina) de pe „A cofee addict tries to blog” pentru primul meu blog award EVER! Imi vine sa torc de bucurie! Se pare ca micul meu blog cosmetico-pisicos nu a trecut chiar nereperat de radar. Promit sa scriu mai mult, mai bine si sa va fac mandri de mine! Saru’mana!



-Si ca sa duc ritualul la capat, trebuie in primul rand  sa raspund la urmatoarele intrebari:

1. Care este produsul de machiaj preferat?
E fix egalitate intre blush si ruj. N-as putea alege!
2. Care a fost trend-ul preferat in anul 2011?
Machiajul minimalist al fetei si ochilor asortat unor buze in nuante puternice.
3. Care este desertul tau preferat?
Tiramiiiiiisu facut in casa de mama Domnului Motan sau de moi  :)
Iar la cofetarie aleg adesea un ecler cu vanilie si glazura de ciocolata. Mniiiam!
4. Culoarea preferata?
(Ia ghiciiiti?) Albastru este culoarea mea preferata – mai precis nuanta numita teal (combinatie intre albastru si verde)
5. Care este prenumele tau?
Monica.
6. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o?
URMA – “Selfish motherfucker” - Live la concertul de aseara din Silver Church  :)
7. Pisici sau caini?
Deffinitely cats! Lots and lot of cats. A cat empire! ;)

-La proba 2 trebuie sa spun un lucru pe care nu l-am spus pana acum pe blog:

Deci...un secret secretos. Uite-l: Cei mai multi prieteni ma striga “Blue” de ani. Identitatea Pisicii Albastre nu este deci una nou creata. Am fost pisicita si am fost “albastra” de ani. Sa nu credeti ca pisicile albastre se fac peste noapte. :)

-Iar la final trebuie sa nominalizez 10 bloguri, insa multe din blogurile pe care le-am citesc au fost deja nominalizate si premiate cu acest award. Daca as putea, le-as premia si le-as imbratisa personal pe fiecare din fetele din spatele blogurilor ce stau cuminti aliniate in dreapta paginii. Le citesc cu drag zilnic si-mi fac ziua mai frumoasa! 

Gata! I haz award now! :)




Pin It

12 comments:

  1. ma bucur ca iti place blog award-ul si iti doresc mult succes in continuare si cat mai multe postari!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Inca o data: iti multumesc mult ca te-ai gandit la mine!!

      Delete
  2. Si eu te citesc cu drag ,pisicuto!!!
    Ai dat o interpretare foarte originala!Mi-a placut mult!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ca de fiecare data, Mariana, iti multumec din suflet pentru incurajarile tale! Ma fac sa scriu mai mult, mai des, mai bine. :)

      Delete
  3. Cum ar putea sa treaca neobservat blogul tau mai pisi cand e asa de fain?:X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ei, Ionny, acum ma rasfeti! E un bebelus de blog, mereu ma uimeste faptul ca am primit atatea incurajari! Pupici si multumesc! :*

      Delete
  4. Felicitari Pisy! cred ca esti in cloud 9 acum!
    Sa ne bucuri cu articolele tale pisicoase :)
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexia, da, da! Cloud 9, ai dreptate! Saru'manaaaaa! :))
      Promit sa incerc sa scriu si mai mult si mai bine! Va multumesc tuturor!

      Delete
  5. Felicitari binemeritate la primul tau blog award! La cat mai multe! Am citit cu drag raspunsurie date!

    Pupicei pisicosi!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc mult, Ilda!
      (hi-hi! pupicii pisicosi se impart din varful mustatilor) :)

      Delete
  6. Pisicutoooooooooooo! Ai blog! Uraaaaaaa!
    Imi place tare mult aici la tine, am citit toate postarile si mai vreau!
    Te pupacesc cu drag,
    Simona (katalyina).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Katalyiiiiinaaaa!!! Ce surpriza!
      Saru'mana, saru'mana! Blogul e mititel si tinerel si mi-a luat mult sa-mi fac curaj, dar sunt extrem de incantata de rezultat.
      Nici nu iti spun ce bucurie mi-a facut mesajul tau!!
      Te puuup! Iti multumesc!!! :*

      Delete