Sunday, February 5, 2012

Cherryculture haul


Vineri dimineata, Bucuresti, o vreme napraznica. Ger, zapada si viscol, 3in1.
Pisica intra pe usa casei urmata de 3 tone de zapade si o scadere a temperaturii ambientale de 10 grade Celsius, dar cu un zambet tamp inghetat pe mustati si cu un pachet marcat ”cherryculture” in gherute. :) 
Va spun ca nimic altceva in afara de acest pachet mult-ravnit nu m-ar fi pus pe drumuri in ziua aia! Brrrr!

Comanda a fost data pe la mijlocul lui decembrie cu ajutorul lui Ionny, pe care o pup si careia ii multumesc mult pentru ajutor! Bunatatile au ajuns insa mai greu decat de obicei datorita intarzierilor provocate de vremea neprietenoasa si de faptul ca probabil am prins si Sarbatorile si toate zilele libere inainte de expediere.  Am profitat de reducere 20% la toata comanda, insa transportul a fost cam multicel. Per total, s-a compensat destul de bine si marturisesc ca sunt mai mult decat incantata de ceea ce am primit.

Dar sa nu ma mai lungesc si sa va araaaaat! :) Am avut 10 produse, 7 pentru mine si 3 cadou pentru o prietena. Eu mi-am luat:

-          Un blush NYX – nuanta Natural



Colectia mea de blushuri avea nevoie de o nuanta ultranaturala. Sunt foarte multumita de alegerea mea: „Natural” e un blush mat cu cateva particule minuscule de shimmer intr-o nuanta de roz prafuit pal. Numai bun pentru vremea asta cand toate celelalte blushuri ale mele par deodata prea pigmentate, prea puternice. Cu acest blush e aproape imposibil sa pui prea mult si sa arati exagerat de machiata.  A costat 4,5$ fara transport.

-          Un corector LA Girl Pro Concealer – nuanta Natural



Sunt de ani in cautarea concealerului minune – cu o textura usoara dar cu o pigmentatie destul de buna incat sa castige batalia cu cearcanele mele adanci, mostenite genetic. Cred ca l-am gasit! Nu l-am testat indeajuns, insa am fost impresionata din prima de puterea mare de acoperire a acestui produs. Este extrem de pigmentat, dar se aplica foarte foarte usor! Revin cu un review detaliat dupa o perioada mai lunga de testare. Momentan sunt incantata de achizitie. A fost doar 2,5$ (fara transport). 

-          Un creion dermatograf Milani – Liquif’Eye – nuanta Black



Mi-am dorit mult sa incerc acest dermatograf. Am descoperit acest produs prin youtube, unde cateva fete au facut review-uri in care demonstrau ca are o pigmentatie si o rezistenta mai mare decat mult-laudatul Urban Decay 24/7.
Uitati un exemplu:



Iar acesta este testul meu:



Am desenat o linie cu creionul retractabil negru Eddie Funkhauser si o linie cu Milani - Liquif'Eye. Am asteptat un minut si apoi am incercat sa sterg swatchurile prin frecari succesive. Liquif’Eye rezista la datorie! Pret:7$ fara transport.

Voi reveni si in acest caz cu un review complet dupa o perioada mai lunga de testare (cu primer, fara primer, singur, peste un machiaj elaborat etc.) Momentan voi mentiona doar ca l-am purtat azi 10 ore pe ploaie, zapada si vant, fara primer. S-a comportat mai bine decat orice alt dermatograf incercat de mine, insa am observat transfer pe pleoapa de sus in primele ore. (Mie mereu mi se transfera linerul, am pleoapele „hooded”...as fi vrut ca acesta sa fie cel care nu se transfera :( ...Dar nu am folosit nici primer pentru a vedea ce poate asta micu’). Revin cu detalii.

-          4 x Jordana EasyShine Glossy Lip Color - Mango Delight, Watermelon Juice, Raspberry, Sweet Strawberry



Acestea au fost cele mai ravnite produse din aceasta comanda. Au fost si cele mai ieftine: 1,99$ bucata!!
„Jordana Easyshine” sunt un hibrid intre un balsam de buze si un ruj. Hidrateaza buzele insa ofera si culoare si chiar si o aroma unica pentru fiecare nuanta in parte. 
Sa va explic: Watermelon e bucatica rupta dintr-un pepene zemos, nuanta Strawberry are culoarea si gustul de capsune,  Raspberry de zmeura, iar Mango Delight are aroma de (ati ghicit) mango. :)



 
Pe acestea le-am ales eu, insa sunt 12 nuante in total si va las sa descoperiti ce arome si culori am lasat deoparte aici.
Va marturisesc ca am ales atat in functie de nuanta cat si de aroma. Am vrut o culoare frumoasa si pigmentata in nuante cat mai vesele, insa m-am ghidat si dupa aromele ce-mi plac.
Le-am fotografiat pe toate pe buze pentru voi :)


Acesta este Watermelon Juice. Este cea mai naturala dintre nuantele alese (de fapt, pe acesta l-am ales in special pentru ca iubesc orice are aroma de pepene). In tub este un roz isteric, aproape fosforescent, insa pe buze se transfera o nuanta naturala si subtila care accentueaza culoarea naturala a buzelor mele.


Sweet Strawberry este o nuanta de rosu exact ca o capsunica. Mi se pare ca este mai intens si mai pigmentat in realitate decat a iesit in poza, insa lumina nu m-a ajutat deloc. Mi se pare culoarea perfecta pentru cei ce-si doresc sa poarte rosu pe buze, insa nu au curajul sau indemanarea sa aplice un ruj opac in acesta nuanta. Mi-a rezistat pe buze cu stoicism cam 4 ore, timp in care am mancat si am baut o cafea.


Raspberry e o nuanta intensa de roz cu subton rece. Rozul (si in special acest tip de roz rece) e o culoare pe care in general o evit...de fapt...acesta este cam singurul roz pur din toata colectia mea de produse de buze. M-am decis insa ca e cazul sa-mi largesc orizonturile coloristice (mai ales ca unele machiaje "cer" roz) si ma bucur ca acesta este rozul cu care am inceput. Este foarte purtabil, desi dintre cele 4 - e cel mai intens.


Mango Delight este cea mai deschisa dintre nuante. Este aproape un nude, fara insa a fi genul acela de nude care te face sa pari moarta. E o combinatie echilibrata de peach si nude si arata foarte foarte soft pe buze. Imi place!


Asta e tot! Acestea au fost toate achizitiile pe care le-am facut pentru mine. Abia astept sa le pun la treaba!

Care e produsul vostru preferat?
Pin It

39 comments:

  1. Buna, ai un cute blog award de la mine! http://acoffeeaddicttriestoblog.blogspot.com/2012/02/cute-blog-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc! Este primul meu blog award! O sa il onorez cu mare placere.

      Delete
  2. Mmmmm, ce de bunatati! Imi plac toate, sa le folosesti cu drag!
    Dermatograful Milani insa va avea loc de cinste in comanda urmatoare de pe cherryculture.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gabriela, iti multumesc! Promit sa revin cu un review complet pentru eyelinerul Milani cat de repede, in timp pentru noile cumparaturi de primavara :)

      Delete
  3. Ce prezentare frumoasa ai facut!
    Drematograful si rujurile sunt foarte faine!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc mult, Mariana! Pacat ca nu va pot face sa simtiti exact ce aroma faina au rujurile! Sunt delicioase. :)

      Delete
  4. Cate goodies! arata super bine toate, preferatul meu e blush-ul.
    Am si eu concealer-ul(i-am facut si review), dar nu mi-a placut ca incepe sa curga apa din el dupa o perioada.
    Oricum are o acoperire destul de buna...
    Sa le folosesti cu placere!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dorina, stiu review-ul tau! A fost singurul scris in romana pe care l-am gasit. M-am gandit la ceea ce ai scris tu, dar mi-am facut curaj si l-am luat. Pentru inceput sunt incantata: imi place mult puterea de acoperire mare si faptul ca se blenduieste foarte usor.
      Iti multumesc mult!

      Delete
  5. Wow,Moni stii ca acum imi rod unghiutele de invidie :)
    Sa le porti cu placere si sunt atat de curioasa in privinta rujurilor... nici nu poti stii :)))
    Te pup

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alexia, iti multumesc mult!
      Rujurile merita putina atentie daca planuiesti o comanda cherryculture in viitor. Sunt din gama permanenta si le vei gasi probabail si anul viitor. Si la 1.99$ pur si simplu nu ai cum sa dai gres!!!

      ...Am vazut produse Jordana si la noi de doua ori - la targurile care se tin in Buc. la Sala Dalles - cred ca e si acum unul pt Valentines Day!!! In ultimele dati a fost cate un stand de cosmetice Jordana de obicei la parter, bagat intr-un colt - o ocazie buna si testezi produsele. Eu asta am facut - mi-am bagat nasul in toate rujurile si fardurile - dar preturile sunt mult umflate! Merita sa-ti comanzi de pe cherryculture...daca nu te deranjeaza sa astepti cate o luna coletul (eu sunt rabdatoare) :)
      Te pup! :)

      Delete
  6. Toate arata superb, sa le folosesti cu drag! Ce frumos arata Jordana pe buzele tale frumoase, yuumy:x:*

    ReplyDelete
  7. Stiu ca nu e foarte original ce o sa zic acum, dar mie imi place tot ce ti-ai luat :). Balsamo-rujurile sunt dementiale in orice caz! Sa te bucuri de toate si sa faci machiaje frumoase cu ele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coconut, iti multumesc! Cand e vorba de femei si de cosmeticale, niciodata nu devine demodata fraza asta. :)) Am fost si eu de cealalta parte a baricadei de muulte ori! Te pup!

      Delete
  8. Replies
    1. Da! Ai si tu, ai si tu! :)))
      ...Imi doresc doar sa fi ajuns la timp pentru ziua ta...asta e singurul meu regret! :( (*bad-bad cherryculture!*) :)

      Delete
  9. Ah, concealer-ul ala....salivez!
    Btw, am gasit unul care mi se pare absolut genial, imi acopera cearcanele cele vinete imediat, cel de la Puretouch, pe care sa fiu sincera il iubeeeeeeeeeesc! Nu am intalnit niciun produs loose powder care sa aiba o putere atat de mare de acoperire pana la minunea asta!
    Dar evident ca l-as vrea si pe cel LA Girl, sunt de neoprit cand vine vorba de corectoare :))!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Claudia, pe bune? Ma faci curioasa! Eu am folosit si folosesc cosmetice minerale, insa nu am gasit nici un "praf" care sa functioneze perfect ca si anticearcan (tot ce am incercat statea deasupra pielii cumva si se vedea de departe ca incerc sa corectez ceva...sau se aseza in ridurile de expresie).
      Am notat: anticarcan Pure Touch! (Eu de la ei am doar fond de ten) Multumesc! Facem schimb de experienta :))

      Delete
    2. Eu l-am vazut pe blogul....habar n-am al cui, al unei fete foarte frumoase, oricum :), si am zis ca trebuie incercat. Smecheria lui este ca e galben la culoare si are putere foarte mare de acoperire peste cearcanele mele de culoare mov-gri-dubios. E ciudat, in afara de corectorul asta eu nu am nimic mineral si sunt chiar uimita de el!

      Delete
  10. Replies
    1. Denisa iti multumesc! Chiar azi ti-am descoperit si eu blogul (inainte sa vad comentariul tau) :) Si tu ti-ai cumparat de curand multe bunatati. :)

      Delete
  11. Tiiiii, ce de bunatati, ce de frumuseti!
    Astept un review al tau la acel concelear, pleaaase!
    Imi plac foarte mult: rujurile (toate, fiecare in felul sau!), dermatograful - elocvent testul si nuanta blush-ului Nyx (desi eu, de cand am folosit de la ei blush-uri crema, nu mai am treaba cu cele pudra)...
    Super, pisicuto! excelente alegeri! Iti doresc sa le folosesti sanatoasa!:):*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilda, multumesc, multumesc! Planuiam comanda asta de cateva luni bune! Am scanat tot site-ul :)
      Promit sa revin cu un review al concealerului peste inca cateva zile de purtare. Dar pana acum sunt absolut incantata.

      Cred ca la comanda viitoare o sa incerc si eu un blush crema. Stiu ca tu esti incantata de rezultat si am mare incredere in alegerile si gusturile tale. Ma gandesc doar sa nu sufere la capitolul longevitate, avand in vedere ca eu nu folosesc Colorstay. Asta e singurul lucru care m-a oprit pana acum sa-l incerc.

      Delete
  12. Fix asta faceam si eu vineri dimineata, infruntam gerul si viscolul pentru un colet, dar al meu era cel de la beautyjoint, cu blush-ul Milani :)
    Imi place mult cum arata rujuletele, daca sunt si aromate chiar am sa-mi comand si eu 1-2 cu prima ocazie.
    Acum imi sta mintea numai la blushul/iluminator cu trandafirasi de la Milani...

    La targurile de la Dalles am vazut cateva blush-uri si farduri Jordana, nu prea le-am studiat atenta, dar pareau chiar bune. Intr-adevar preturile erau de 2-3 ori mai mari.

    Sa te bucuri de produsele cumparate, pupici!

    ReplyDelete
    Replies
    1. E clar ca ne-am gasit! Ce coincidenta! Om fi stat si la acelasi ghiseu la coada :)) Eu am facut coada in Drumul Taberei, tu? :))
      Am vazut cumparaturile la tine pe blog. (habar n-aveam ca beautyjoint au pe stoc China Glaze! ce informatie pretioasa pentru mine si letala pentru buzunarul meu!):))
      Sa te bucuri si tu de toate! Si sa le folosesti cu placere!

      PS: daaaa...trandafirasii de la Milani!!!

      Delete
  13. Ce dragute sunt rujurile!!!Imi plac mult.
    http://darlyst.wordpress.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iti multumesc! Intr-adevar, de cand le-am primit ma bucur de ele zilnic.

      Delete
  14. Replies
    1. LOL asta am vrut sa scriu si eu, plus ca mai era un "cu ele live" si scrisesem ceva de cat de concentrat e mango delight pe acolo dar nu stiu ce s-a intamplat.

      Delete
  15. Pisicuto, vezi ca ti-am lasat si eu un comentariu mai sus!:P
    Imi revendic drepturile de follower fidel!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. oooof, Ilda, scuze, scuze! Abia acum l-am descoperit si ti-am raspuns! Cele mai multe comentarii imi apar ca notificari pe mail, dar cateodata Blogger pastreaza cateva si nu le descopar decat cu mare intarziere. Cred ca le tine la stocare pentru ca-i sunt dragi :)

      Delete
    2. Stai linistita, pisicuto! Am intuit ca este vorba despre ceva de acest gen, tocmai de aceea am ridicat frumos doua degetele, am dat putin din coate :)) si...iata-ma-s!
      Pupicei!

      Delete
  16. Replies
    1. Multumesc! Cred ca este si preferata mea: am purtat-o cel mai des :)

      Delete
  17. M-ai mai linistit daca spui ca si tie ti-a intarziat. Cam cat a durat de fapt? Eu am dat comanda recent (pe 2 febr) si sunt curioasa cand o s-o primesc.
    Apropo de Milani...m-am indragostit de rujurile HD de la ei. Nu credeam ca o sa imi placa asa de mult incepand de la ambalaj pana la consistenta si aroma.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cam o luna si jumatate a trecut de la comanda pana au ajuns bunatatile in mana mea. Dar Ionny stie cel mai bine (ea a dat comanda). Insa noi am prins si perioada aia "moarta" cu multe zile nelucratoare in preajma Sarbatorilor. De obicei dura cam o luna. Sper sincer sa ajunga si la tine cu bine, am citit pe blogul tau ca ai avut o experienta urata si cu iherb si chiar nu mai meriti alte peripetii. (nu ca cineva le-ar merita!)
      M-ai facut curioasa cu rujurile HD Milani. Nu am niciunul, dar imi doresc mereu sa incerc rujuri noi faine. :)

      Delete
  18. nuanta "natural" a concealer-ului LA este cu subton roz?
    ms

    ReplyDelete
    Replies
    1. tiff4mk, bine ai venit pe domeniul Pisicii Albastre! :)
      nuanta "Natural" a concealerului LA Girl este cu subton galbui.
      se potriveste pentru o piele deschisa la culoAre, de tipul MAC NC20, NC25.

      Delete